Najlepszy Doradca Serwisowy Hondy ponownie wybrany - Honda
Właśnie zakończyła się druga edycja zorganizowanego przez Hondę Poland konkursu „Doradca Serwisowy Roku”. Po raz kolejny jego uczestnicy mieli szansę wykorzystać atmosferę współzawodnictwa do doskonalenia zawodowego, zdobycia nowych doświadczeń i oceny swoich umiejętności.
W tym roku w szranki rywalizacji stanęły 84 osoby reprezentujące 48 punktów serwisowych działających w ramach autoryzowanej sieci dealerskiej firmy Honda w Polsce. Pierwszy etap konkursu polegał na rozwiązaniu testu wiadomości. Na tej podstawie wyłoniono 15 finalistów, którzy podczas finału rozegranego w Ośrodku Szkoleniowym Hondy musieli zmierzyć się z zadaniami sprawdzającymi zarówno ich umiejętności praktyczne, jak i stopień przyswojenia wiedzy teoretycznej. Zadania rundy finałowej wymagały od uczestników dobrej znajomości zasad gwarancji, procedur obsługi klienta oraz wiedzy z zakresu techniki samochodowej.
„Wyniki osiągnięte przez uczestników podczas finału konkursu utwierdziły nas w przekonaniu, że program szkoleń kierowanych do doradców serwisowych umożliwia szybki i kompleksowy rozwój kompetencji zawodowych, niezbędnych do realizacji stawianych przed nimi zadań” - mówi Marcin Żaczek, odpowiedzialny za organizację tego wydarzenia.
Zwycięzcy konkursu:
I miejsce - Łukasz Dudek z firmy KUCZA (Rybnik)
II miejsce - Piotr Potyrało z firmy AUTO MOJSIUK (Biesiekierz k. Koszalina)
III miejsce - Adam Wiśniewski z firmy SMH TORUŃ
Nagrody laureatom konkursu wręczył Katsushi Inoue prezes zarządu Honda Poland. Pracownicy autoryzowanych stacji obsługi Hondy w Polsce mogą ubiegać się o tytuł Doradcy Serwisowego Roku raz na dwa lata, gdyż konkurs organizowany jest naprzemiennie z rywalizacją o miano Mechanika Roku.