Mondial Assistance podpisał umowę o współpracę z Grupą Fiat
Oferta Mondial Assistance okazała się najlepiej spełniać potrzeby Grupy Fiat, dla której opieka assistance stanowi ważną i cenioną przez klientów gałąź usług posprzedażnych. Umowa jest efektem porozumienia centrali obydwu firm i obejmuje swoim zasięgiem 11 krajów europejskich, wśród których Polska stanowić będzie jeden z ważniejszych obszarów. Fiat Auto Poland należy bowiem do największych zakładów produkcyjnych w Europie - dziennie z linii produkcyjnych zjeżdża ok. 1800 pojazdów.
Współpraca obejmuje wszystkie sprzedane nowe samochody wśród których znajdują się takie marki, jak Fiat, Abarth, Alfa Romeo, Lancia oraz Jeep. Opieka assistance dotyczy także samochodów z grupy Fiat Professional, których udział w rynku samochodów dostawczych wynosi ponad dwadzieścia trzy procent.
Grupa Fiat jest jedną z czołowych firm motoryzacyjnych i jednym z najważniejszych podmiotów na rynku motoryzacyjnym. Ogromnie cieszy nas fakt, że tak znaczący partner obdarzył nas zaufaniem i wybrał właśnie ofertę Mondial. Dzięki wieloletniemu, globalnemu doświadczeniu jesteśmy w stanie dostarczyć dedykowane rozwiązania, które w sposób kompleksowy spełniają oczekiwania naszych klientów, czego wyrazem jest umowa z Grupą Fiat - mówi Tomasz Frączek, prezes zarządu Mondial Assistance.
Klienci Fiata otrzymają dostęp do profesjonalnej obsługi assistance przez 2 lata od daty zakupu samochodu. Umowa z Mondial Assistance pozwoli im skorzystać z szerokiego wachlarza usług, od naprawy na miejscu lub holowania, dostarczenia samochodu zastępczego po pokrycie kosztów noclegu lub biletów lotniczych. Zakres terytorialny ochrony assistance dla klientów Grupy Fiat obejmuje kraje Unii Europejskiej i dotyczy awarii, wypadku, a także błędu kierowcy (np. zatrzaśnięcia kluczyków w aucie lub zatankowania niewłaściwego paliwa).