Mitsubishi Polska ma 15 lat
Jak świadczą wyniki sprzedaży samochodów Mitsubishi w okresie styczeń-listopad Polska jest trzecim rynkiem pod względem wielkości w Europie. Dzięki znakomitej sprzedaży w listopadzie Polska wyprzedziła w tabeli Hiszpanię.
W tym okresie na Starym Kontynencie sprzedano 125 977 samochodów – o 13% więcej niż w tym samym okresie 2009 roku. Najwięcej aut Mitsubishi - 21 700 sztuk - kupili Niemcy, na drugim miejscu plasuje się Wielka Brytania (17 542 samochody) a polscy klienci kupili 8658 samochodów. Kolejne kraje to Hiszpania, Izrael, Włochy, Holandia, Norwegia, Szwecja i Francja.
Najpopularniejszym modelem Mitsubishi na Starym Kontynencie jest Colt, drugie miejsce zajmuje Lancer a następne Outlander, L200, ASX i Pajero. Outlander, L200 i Pajero zanotowały odpowiednio 26, 31 i 23 % wzrost sprzedaży.
15 rocznica powstania firmy
„Ten rok jest dla nas naprawdę udany – sprzedamy najwięcej aut w naszej historii a 2 modele – Outlander i L200 są bestsellerami w swoich segmentach. To niezwykle miły akcent w 15 rocznicę urodzin MMC Car Poland. Dziękuję naszym klientom za zaufanie a pracownikom naszej firmy i wszystkich stacji dilerskich za wytężoną pracę i zaangażowanie, bez których takie sukcesy nie byłby możliwe” – podkreśla Arkadiusz Tomala - dyrektor zarządzający polskiego oddziału Mitsubishi.
Firma MMC car Poland powstała 14 grudnia 1995 roku. Do tej pory sprzedała niemal 50 000 nowych samochodów spod znaku Trzech Diamentów. Sieć dilerska składa się z 41 salonów i 43 punktów serwisowych, w których zatrudnienie znajduje 1000 osób.
Plany na 2011 rok
„W 2011 roku w salonach Mitsubishi Motors pojawi się zapowiedziany jesienią elektrycznie napędzany pojazd o nazwie Mitsubishi i-MIEV. Do pierwszych klientów trafi on już na przełomie stycznia i lutego. Będzie to także pierwszy pełen rok sprzedaży nowego crossovera Mitsubishi ASX, który zdobywa coraz większą popularność wśród Polaków i mamy nadzieję na to, że stanie się takim sukcesem, jak Mitsubishi Outlander. Jak zwykle będziemy starali się także zaskoczyć czymś naszych klientów i jak najlepiej dopasować naszą ofertę do zmieniających się potrzeb klientów i realiów rynkowych.„ – mówi Adam Męciński – dyrektor działu sprzedaży i marketingu MMC Car Poland.