Mistrzowska oferta Forda w Polsce
Miesiąc po ogłoszeniu przez firmę Ford Motor Company realizacji planu agresywnej polityki produktowej w Europie, Ford Polska prezentuje bezkonkurencyjną ofertę produktową, obowiązującą w czwartym kwartale bieżącego roku.
- Miesiąc temu zaprosiliśmy do Amsterdamu naszych dilerów, pracowników oraz przedstawicieli mediów, by wzięli udział w specjalnym spotkaniu Go Further, podczas którego zaprezentowaliśmy gamę nowych samochodów osobowych, SUV, użytkowych oraz nowych technologii – powiedział Adam Kołodziejczyk, Prezes i Dyrektor Generalny Ford Polska Sp. z o.o.. Tam też potwierdziliśmy, że w niedalekiej przyszłości na rynku europejskim, w tym w Polsce, pojawi się m.in. Ford Mustang, ikona amerykańskiej motoryzacji.
W Europie, w ramach strategii One Ford, realizowana jest ofensywa produktowa mająca na celu zapewnienie rentownego wzrostu Ford Motor Company oraz zaoferowanie nowych, globalnych modeli charakteryzujących się najwyższą jakością wykonania, niskim zużyciem paliwa, wysokim poziomem bezpieczeństwa, atrakcyjną stylistyką oraz wysoką wartością. Jednym z jej etapów jest frontalny atak ofertowy na głównych rynkach europejskich.
- Polska znalazła się wśród wybranych rynków do, planowanych jeszcze na ten rok, szeroko zakrojonych działań marketingowych - powiedział Adam Kołodziejczyk. Jeszcze nigdy nasza oferta nie była tak atrakcyjna – obniżyliśmy ceny najpopularniejszych na polskim rynku modeli osobowych oraz zapewniliśmy bardzo korzystne finansowanie ich zakupu. Dodatkowo każdy z tych pojazdów może być objęty atrakcyjnym 10-cio letnim programem ochrony gwarancyjnej w ramach programu Gwarancja12– dodał A. Kołodziejczyk.
Działania w Europie wzorowane są na skutecznie przeprowadzonej w ubiegłych latach transformacji wizerunku firmy Ford w Ameryce Północnej.