Mercedes-Benz liderem w rankingu zadowolenia dealerów ze współpracy z marką
Według badań przeprowadzonych przez Ipsos Loyalty GmbH wśród dilerów różnych marek w Polsce, Mercedes–Benz zajął pierwszą pozycję w ogólnym rankingu ich zadowolenia ze współpracy z marką, zwyciężając w 8 na 10 kategorii.
Firma Ipsos Loyalty, międzynarodowa grupa badająca rynek, od kwietnia do czerwca br. przeprowadziła badania zadowolenia dealerów w Polsce (Dealer Satisfaction Survey -DSS). Ankiety przeprowadzono metodą online kontaktując się z poszczególnymi dealerami. W ogólnej klasyfikacji najbardziej zadowoleni byli dilerzy sieci Mercedes-Benz Polska. Marka odniosła zwycięstwo w następujących kategoriach:
• Ogólna satysfakcja dealera
• Satysfakcja dealera ze wsparcia sprzedaży nowych samochodów
• Satysfakcja dealera ze wsparcia sprzedaży samochodów kluczowym klientom i flocie biznesowej
• Satysfakcja dealera ze wsparcia usług finansowych
• Satysfakcja dealera ze wsparcia sprzedaży samochodów używanych
• Satysfakcja dealera ze wsparcia obsługi posprzedażowej
• Satysfakcja dealera ze wsparcia sprzedaży części zamiennych
Ogólne zadowolenie dealerów rośnie
Mercedes–Benz zwyciężył w ogólnym rankingu zdobywając ocenę 8,6 (wzrost aż o 0,6 w stosunku do 2011 r.) Podobne wzrosty odnotowano w pozostałych kategoriach, co oznacza, iż z roku na rok jakość obsługi dealerów przez markę rośnie. Marka od wielu lat utrzymuje najwyższe standardy obsługi i kolejny rok z rzędu triumfuje w badaniach DSS
Wiecej: www.ipsos.pl