Mazda wprowadza MyMazda App na rynki europejskie
Mazda Motor Europe wprowadza MyMazda App – praktyczną aplikację na smartfony, która będzie bezpłatna dla wszystkich klientów marki w Europie. Początkowo będzie ona dostępna dla właścicieli urządzeń iOS (iPhone, iPad i iPodTouch), jednak w kolejnych miesiącach skorzystać z niej będą mogli także użytkownicy smartfonów Blackberry, jak również urządzeń z systemem Android. Aplikacja MyMazda App zapewni, między innymi, szybkie i bezpośrednie połączenie z pomocą drogową. Dzięki tej aplikacji klienci Mazdy będą jednymi z pierwszych w Europie właścicieli pojazdów, którzy w dowolnym momencie będą mieli dostęp do informacji o swoim samochodzie i historii serwisowej.
Nowa aplikacja serwisowa Mazdy współpracuje z przełomowym rozwiązaniem marki, zwanym Elektronicznym Rejestrem Przeglądów Okresowych (Digital Service Record — DSR). Rejestruje on wszelkie zdarzenia serwisowe dotyczące samochodów Mazda w centralnie prowadzonej bazie danych. Aplikacja MyMazda w pełni wykorzystuje system DSR i zapewnia zarejestrowanym użytkownikom dostęp do przechowywanych informacji dotyczących ich samochodu, historii serwisowania i informacji o właścicielach. Dzięki osobistemu kodowi dostępu do aplikacji, właściciele pojazdów mogą zarządzać swoimi danymi.
„Nasi klienci należą do najbardziej zadowolonych w Europie”, mówi Jørgen Olesen, Wiceprezes ds. Logistyki i Obsługi Klienta w Mazda Motor Europe. „A nowa aplikacja MyMazda App pomoże nam utrzymać, a nawet zwiększyć ten poziom satysfakcji. Kluczową kwestią są tu informacje przekazywane w czasie rzeczywistym w dowolne miejsce na świecie: aplikacja MyMazda App nie tylko przypomni klientom o kolejnej wizycie w serwisie, uwzględniającej sposób użytkowania pojazdu, ale także pokaże pełną historię serwisową. Dodatkowo aplikacja MyMazda App odnajdzie najbliższego dealera, a nawet umożliwi wezwanie pomocy drogowej”.
Nowa aplikacja MyMazda App opracowana przez Mazda Motor Europe miała premierę w grudniu na ubiegłorocznych targach samochodowych w Bolonii i jest obecnie dostępna dla klientów w Rosji. Na kolejnych rynkach europejskich zostanie wprowadzona na początku 2012 roku.