Louisy dla najlepszych
W całym ubiegłym roku zarejestrowano w Polsce rekordową liczbę 10 474 nowych Chevroletów1. Wynik ten jest aż o 37% lepszy niż rok wcześniej i przekłada się na udział w rynku na poziomie 3,83%. Szczególnie wysokim powodzeniem Chevrolety cieszyły się wśród klientów indywidualnych. W 2012 roku aż trzy modele Chevroleta znalazły się w swoich segmentach na podium samochodów kupowanych najchętniej przez osoby prywatne.
Chevrolet Orlando był najczęściej wybierany przez tę grupę w klasie minivanów – aż 19% klientów indywidualnych w tym segmencie wybrało siedmiomiejscowego Chevroleta. W segmencie najmniejszych aut Spark zajął drugie miejsce pod względem sprzedaży do klientów indywidualnych, natomiast Aveo znalazło się na trzecim miejscu w segmencie B.
„Rekordowe wyniki sprzedaży i duża popularność naszych modeli wśród klientów indywidualnych, którzy szczególnie wnikliwie analizują korzyści wynikające z zakupu danego produktu, potwierdzają atrakcyjność gamy modelowej Chevroleta”, powiedział Andrzej Żelazny, dyrektor generalny Chevroleta w Polsce. „Dużym atutem Chevrolet Poland jest doświadczona, świetnie wyszkolona i przygotowana do obsługi klientów sieć dilerska”.
Podczas dorocznej Konwencji Dilerskiej Chevrolet nagrodził statuetkami „Louisa” dilerów, którzy w 2012 roku osiągnęli najlepsze wyniki:
Statuetkę za najwyższą sprzedaż samochodów otrzymał diler Kanclerz sp. z o.o. z Rudy Śląskiej
Drugie miejsce w Polsce pod względem ilości sprzedanych aut przypadło dilerowi Fijałkowski z Rybnika
Trzecie miejsce w kategorii największej sprzedaży samochodów zajęła firma Mucha sp.j. z Tych. Diler ten otrzymał również statuetkę za najwyższy wzrost sprzedaży w stosunku do roku 2011
Za najwyższą sprzedaż części i akcesoriów wyróżniony „Louisem” został warszawski Auto Żoliborz sp. z o.o.
Drugie miejsce w kategorii „Sprzedaż części i akcesoriów” zajął krakowski Marimex sp. z o.o sp. k.
Na trzecim miejscu podium w kategorii „Sprzedaż części i akcesoriów” znalazł się Kanclerz sp. z o.o. z Rudy Śląskiej
Firma P.P. Dariusz Pindur z Giżycka została uhonorowana za najwyższy udział w rynku lokalnym w rejestracji nowych samochodów
Warszawski Auto-Pol-Serwis sp. z o.o. S.K.A otrzymał statuetkę „Louisa” za najwyższą sprzedaż flotową w Polsce w 2012 roku.
Ubiegły rok był najlepszy w historii marki w Polsce, dlatego też przyznana została wyjątkowo duża liczba wyróżnień. Poniżej lista dodatkowych nagród ogólnopolskich oraz regionalnych.
Dilerzy, którzy zajęli 4 i 5 miejsca w rankingu sprzedaży samochodów oraz sprzedaży części i akcesoriów:
Dwa pierwsze miejsca za podium pod względem sprzedaży Chevroletów w Polsce zajęli kolejno MM Cars sp. z o. o. z Katowic oraz Auto-Pol-Serwis sp. z o. o. S.K.A. z Warszawy
W kategorii sprzedaż części i akcesoriów czwarte miejsce przypadło spółce Auto-Pol-Serwis sp. z o. o. S.K.A. z Warszawy, a piąte Mucha sp. j. z Tych.
Firmy, które osiągnęły najwyższą efektywność sprzedaży w swoich regionach:
W regionie północno-zachodnim najwyższą efektywność sprzedaży zanotowali: Dekarczyk z Grudziądza, Jerzy Bogacki ze Szczecina oraz Serwis Haller sp. z o. o. z Trójmiasta
W regionie północno-wschodnim za najwyższą efektywność sprzedaży nagrodzeni zostali: Pindur z Giżycka, Kwiatkowski sp. z o. o. z Ełku oraz Jastrzębski S.A. z Siedlec
W południowo-zachodniej części kraju najwyższą efektywność sprzedaży osiągnęli: Mucha sp. j. z Tych, MM Cars sp. z o.o. z Katowic oraz Fijałkowski z Rybnika
W regionie południowo-wschodnim najwyższą efektywność sprzedaży zanotowali: Euromarket sp. z o.o. z Krakowa, Auto-Ring sp. z o.o. z Tarnowa oraz Marimex sp. z o. o. sp. k. z Krakowa.
Nagrodzeni zostali również:
Auto-Toruń sp. z o.o. z Lubicza k. Torunia za sprzedaż pierwszego Chevroleta Cruze
Auto Żoliborz sp. z o.o. z Warszawy za najwyższą sprzedaż części i akcesoriów w stosunku do liczby sprzedanych samochodów
Hornet sp. z o.o. z Wrocławia został uhonorowany za sprzedaż symbolicznego, pierwszego samochodu po przekroczeniu historycznej liczby 10 000 sztuk przez markę Chevrolet w Polsce w roku 2012.