Lexus RX - akcja serwisowa
Właściciele Lexusów RX300, RX330, RX350, RX400h z kierownicą po lewej stronie, wyprodukowanych między 10 lutego 2003 a 26 lipca 2006 zostaną poproszeni przez lokalnych autoryzowanych dealerów do odwiedzenia stacji w celu sprawdzenia i ewentualnej wymiany zaczepu zabezpieczającego dolną boczną osłonę tunelu środkowego.
Na podstawie jedynie czterech raportów technicznych zgłoszonych na rynku amerykańskim, a dotyczących nieprawidłowego umocowania w/w zaczepu lub jego braku, zdecydowano się na ogłoszenie kampanii serwisowej na terenie Stanów Zjednoczonych i Europy. Warto dodać, że na rynku europejskim nie zanotowano tego typu zgłoszeń.
W związku z nieprawidłowo umocowanym zaczepem lub jego brakiem nigdzie na świecie nie zanotowano żadnych wypadków.
Ogłoszenie tej kampanii jest kolejnym dowodem troski marki Lexus o bezpieczeństwo klientów.
Klienci Lexus Polska zostaną poinformowani i zaproszeni przez lokalnych autoryzowanych dealerów. Termin wizyty zostanie dostosowany tak, aby był jak najmniej uciążliwy dla właścicieli Lexusów.
Kampania będzie polegała w pierwszym etapie na sprawdzeniu i ewentualnej wymianie nieprawidłowo zamontowanego zaczepu ( operacja trwa jedynie 10 minut), a w drugim na wymianie osłony tunelu środkowego na zmodyfikowaną.
Wymiana tych części jest bezpłatna dla klientów. Przewidujemy, że w Polsce kampania obejmie 503 samochody.
Tetsuya Takenaka, Prezydent Lexus Polska powiedział:
„ Na pierwszym miejscu klient – jego bezpieczeństwo, satysfakcja z posiadania Lexusa, najwyższa jakość obsługi są dla nas najważniejsze. Nasi autoryzowani dealerzy podejmą wszelkie możliwe działania, aby przeprowadzić kampanię w warunkach najdogodniejszych dla właścicieli Lexusów.”
Lexus oznacza coś więcej niż tylko samochód.
Nazwa ta stała się synonimem doskonałej obsługi, najlepszych salonów sprzedaży i traktowania klienta jak gościa, który odwiedza nas w domu.Zaoferowany przez Lexusa poziom obsługi klienta zmienił zasady sprzedaży samochodów.
Przypomnijmy, że Lexus jest jedenastokrotnym zwycięzcą w badaniu satysfakcji klientów przeprowadzanym corocznie przez niezależną organizację J.D.Power.
W Niemczech najbardziej zadowolonymi kierowcami są kierowcy Lexusów – na podstawie badania przeprowadzonego przez magazyn motoryzacyjny Auto Motor und Sport (AMS), w którym w dziedzinie niezawodności, 88% właścicieli Lexusów odpowiedziało pozytywnie wobec marki, co plasuje Lexusa daleko w przodzie w segmencie premium.
Właściciele Lexusów wykazują również silną emocjonalną więź z marką, na co wskazuje 89% właścicieli. Połączenie tych wyników to znacznie więcej niż po prostu produkt: Lexus otrzymał także doskonałe wyniki w zakresie jakości usług świadczonych przez Dealerów Lexusa.
Lexus Polska został także uhonorowany nagrodą „Najwyższa Jakość 2010” w dwóch kategoriach – Produkt i Serwis przyznawaną przez kapitułę reprezentowaną przez przedstawicieli Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, PARP-u, Polskiego Forum ISO 9000 oraz redakcję Dziennik Gazetę Prawną.