Laur Konsumenta dla Lexusa
Firma Lexus powstała w odpowiedzi na potrzeby użytkowników, którzy chcieli, aby samochody były bardzo dobre jakościowo a przy tym bardzo luksusowe. Od momentu sprzedaży pierwszego pojazdu w październiku 1989 roku, Lexus stał się liderem w dziedzinie jakości, innowacyjnych rozwiązań i, co najważniejsze, również jeśli chodzi o zadowolenie klienta.
Marka Lexus kojarzy się przede wszystkim z innowacyjnymi i ekskluzywnymi pojazdami, lecz japoński koncern to nie tylko wyrafinowane technicznie samochody, ale także indywidualne podejście do każdego klienta. Dzięki temu zakup auta staje się niezapomnianym i wyjątkowym przeżyciem.
Dążenie Lexusa do doskonałości widać na każdym kroku. Bez względu na to czy buduje samochody sportowe, wprowadza nowe i ekscytujące modele, czy też traktuje każdego klienta jak dostojnego gościa.
A wszystko zaczyna się w momencie przekroczenia progu salonu. Stworzone w oparciu o rozumienie potrzeb klienta, oddają doskonałość produktów i usług marki. Samo wejście do salonu informuje klienta, że w Lexusie może liczyć na najlepsze traktowanie, inspirujące doznania i życzliwą obsługę. Architektura salonu nawiązuje do filozofii firmy, a ich wystrój i wyposażenie odzwierciedlają nowoczesne rozumienie luksusu, oferując klientom możliwość optymalnego spędzenia czasu.
Każdy klient posiada swojego indywidualnego doradcę, który pomaga w wyborze i dopasowaniu do potrzeb nabywcy wybranego pojazdu. Oczywiście sprzedaż samochodu to dopiero początek. Bardzo ważny jest także serwis. Strefa serwisowa w każdej stacji dealerskiej wyposażona jest w najnowocześniejszy sprzęt do diagnostyki, obsługi i naprawy. Mechanicy posiadają wiedzę, umiejętności oraz wieloletnie doświadczenie, które pozwalają na fachowe zajęcie się pojazdem.
Każdy serwis Lexusa zorganizowany jest tak, aby nabywca jak najmniej odczuwał trudności związane z tym faktem. Odbiór i dostawa auta może odbywać się w miejscu i czasie wskazanym przez klienta lub otrzymuje on bezpłatnie auto zastępcze na czas serwisu. Jeśli istnieje taka potrzeba, klientom udostępnione jest pomieszczenie w salonie, gdzie mogą odbyć np. spotkanie biznesowe w czasie, gdy ich auto poddawane jest przeglądowi.