Klucze Jakości 2015 wręczone - SKODA na podium
W minionym tygodniu, podczas trzeciej konferencji motoryzacyjnej TNS Polska „Wertepy i tarapaty. Przygody konsumentów na czterech kółkach”, zostały wręczone Klucze Jakości – nagrody za najlepszą Obsługę Klienta w ASO, przyznane na podstawie badania TNS Garage Quality Check 2015.
W minionym tygodniu, podczas trzeciej konferencji motoryzacyjnej TNS Polska „Wertepy i tarapaty. Przygody konsumentów na czterech kółkach”, zostały wręczone Klucze Jakości – nagrody za najlepszą Obsługę Klienta w ASO, przyznane na podstawie badania TNS Garage Quality Check 2015.
Marka ŠKODA zdobyła srebro w rankingu na najlepszą Obsługę Klienta w Autoryzowanych Serwisach ASO. Statuetkę Srebrnego Klucza Jakości 2015 odebrał Norbert Rachuba, Kierownik Zespołu Doradców Sieci Serwisowej ŠKODA.
„Bardzo serdecznie dziękujemy za przyznaną nagrodę. Każdego dnia staramy się sprostać oczekiwaniom naszych Klientów, zapewniając im obsługę na najwyższym poziomie” – mówił Norbert Rachuba.
TNS Garage Quality Check 2015, na podstawie którego przyznawane są nagrody, to niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO, przeprowadzany przez zespół badań rynku motoryzacyjnego w TNS Polska. To jedyne tego typu opracowanie dostępne na rynku polskim, zrealizowane na tak dużą skalę i tak szczegółowo opisujące branżę oraz stosowane standardy obsługi.
Sieć serwisowa marki ŠKODA liczy 119 Partnerów Serwisowych na terenie całej Polski.