Klienci indywidualni we wrześniu najchętniej wybierali Opla
We wrześniu sprzedaż Opla na polskim rynku wyniosła 2 279[1] samochodów osobowych i dostawczych do 3,5t, co daje 4,3% wzrostu w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej – 2 186 sztuk. Łącznie po dziewięciu miesiącach sprzedaż Opla wyniosła 23 991 samochodów, czyli o 16,8% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku, który zakończył się wynikiem na poziomie 20 537 sztuk. Udział w rynku niemieckiego producenta wzrósł o 0,72 punktu procentowego, do poziomu 8,13%.
We wrześniu sprzedaż Opla na polskim rynku wyniosła 2 279[1] samochodów osobowych i dostawczych do 3,5t, co daje 4,3% wzrostu w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej – 2 186 sztuk. Łącznie po dziewięciu miesiącach sprzedaż Opla wyniosła 23 991 samochodów, czyli o 16,8% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku, który zakończył się wynikiem na poziomie 20 537 sztuk. Udział w rynku niemieckiego producenta wzrósł o 0,72 punktu procentowego, do poziomu 8,13%.
Marka zanotowała największy skok pod względem ilości sprzedanych samochodów na rynku, wzrost o ponad 3 450 sztuk. Liderem sprzedaży marki w okresie od stycznia do września jest model Opel Astra – 7 698 sztuk, za nią uplasowała się Corsa z wynikiem 5 565 egzemplarzy, trzecie miejsce na podium przypadło modelowi Mokka, 3 381 sztuk. Ten miejski SUV bardzo spodobał się polskim klientom, jego sprzedaż w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku wzrosła o 115% (1 571 sztuk w 2014 r.). We wrześniu Opel był również najchętniej wybieraną marką w segmencie klientów indywidualnych.
„Bardzo dobre wyniki oczywiście są powodem do radości, ale przede wszystkim cieszy fakt, że nasze modele podobają się klientom – Mokka podwoiła sprzedaż, Astra urosła o ponad 20% i była najchętniej wybieranym samochodem przez klientów indywidualnych we wrześniu.” – powiedział Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny General Motors Poland. „W kolejnych miesiącach będziemy koncentrować się na dalszej ofensywie rynkowej. Właśnie debiutuje nowa generacja Astry. Ten bestseller Opla już zebrał ponad 30 000 zamówień w całej Europie, a w listopadzie pojawi się w polskich salonach. Dla klientów szukających cenowych okazji już teraz wprowadziliśmy ofertę wyprzedażową na wybrane modele Opla.” – dodaje Mieczkowski.
Od 5 października br. Opel zaoferował wybrane modele w niższych cenach. Klienci zainteresowani Corsą oraz dotychczasową generacją Astry mogą kupić te samochody już od odpowiednio 36 000 zł i 50 000 zł. Do aut oferowany jest także dodatkowy komplet kół zimowych w specjalnej cenie 999 zł.