Kia rozdaje bilety na EURO 2012
Kia Motors Corporation jest oficjalnym sponsorem rozgrywek piłkarskich UEFA EURO 2012™ oraz UEFA EURO 2016™. Zgodnie z podpisaną umową Kia otrzymała najważniejsze prawa sponsorskie na wszystkich imprezach UEFA EURO 2012™, w tym prawo wykorzystywania logotypów, emblematów i firmowego oznakowania na stadionach piłkarskich. Samochody użytkowane na potrzeby obu edycji mistrzostw UEFA EURO 2012™ pochodzić będą z parku Kia i Hyundai. Marka będzie widoczna na biletach, w zakładce Euro 2012 na oficjalnej stronie internetowej UEFA i wydarzeniach poprzedzających mistrzostwa.
W ramach umowy Kia otrzymała także prawa do organizowania promocji z biletami na mecze oraz do tworzenia produktów z wykorzystaniem łączonego logo Kia i UEFA. Teraz na, stworzonym przez Kia Motors Polska, popularnym portalu społecznościowym Facebook fanpage Kocham Football można obstawiać wyniki meczów eliminacyjnych do mistrzostw Europy Polska-Ukraina 2012. Kibicowanie swojej ulubionej drużynie piłkarskiej jest świetną zabawą, a typowanie wyników podnosi jeszcze dodatkowo adrenalinę. Dodatkową motywacją do zabawy jest możliwość zdobycia cennych dla każdego kibica nagród w postaci biletów na mecze Mistrzostw Europy 2012!.
Przed każdą kolejką meczów eliminacyjnych Euro 2012 uruchamiana jest kolejna runda konkursu. Już za kilka dni ruszy 2 z 5 rund. Wypełnić aplikację i wziąć udział w zabawie może każdy kto odwiedzi fanpage Kocham Football http://www.facebook.com/KochamFootball i kliknie „lubię to”. Dla tych, którzy będą najlepiej i najszybciej typować wyniki Kia Motors Polska przygotowała bilety na mecze Mistrzostw Europy 2012. Teraz każdy kibic może wziąć udział w grze, w której gwarantowane są nie tylko emocje, ale także cenne nagrody. Dla wszystkich fanów piłki nożnej Kia przygotuje w przyszłości wiele konkursów z super nagrodami. Kibicujmy biało-czerwonym na fanpage Kocham Football!
Kia Motors uważa sponsoring piłki nożnej za istotny element strategii marketingowej oraz skuteczną metodę komunikacji ze swoimi klientami, ponieważ wspólna pasja do futbolu znakomicie sprzyja budowie trwałych więzi emocjonalnych. Jest to także doskonały sposób na utrwalenie wizerunku Kia jako marki przybliżającej ten najpopularniejszy sport do kibiców i fanów piłki nożnej na całym świecie.