Szukaj

Kamień milowy: tysiąc salonów SKODY w nowej odsłonie

Zmiana designu SKODY stanowi znaczący krok ku przyszłości. Salon dealerski Klokočka w Pradze zamknął listę 1 000 dealerów, którzy przenieśli już swoją działalność pod skrzydła nowego, korporacyjnego wyglądu. Nowa architektura salonów jest skoncentrowana na Kliencie. Wszystkie procesy i procedury w salonie są ukierunkowane na zapewnienie najwyższego poziomu obsługi, a także konsekwentnie realizowanej strategii „Human Touch”. Rozpoczęty pod koniec 2013 roku kompleksowy rebranding salonów jest integralną częścią strategii rozwoju marki.

Dodano: 9 lat temu,
autor: Serwis prasowy Skoda,
zdjęcia: Materia³y prasowe Skoda
Zobacz również nasz wideotest
Mercedes-Benz AMG CLS 53 4matic+ - znowu robi zamieszanie
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...