Kamień milowy: tysiąc salonów SKODY w nowej odsłonie
Zmiana designu SKODY stanowi znaczący krok ku przyszłości. Salon dealerski Klokočka w Pradze zamknął listę 1 000 dealerów, którzy przenieśli już swoją działalność pod skrzydła nowego, korporacyjnego wyglądu. Nowa architektura salonów jest skoncentrowana na Kliencie. Wszystkie procesy i procedury w salonie są ukierunkowane na zapewnienie najwyższego poziomu obsługi, a także konsekwentnie realizowanej strategii „Human Touch”. Rozpoczęty pod koniec 2013 roku kompleksowy rebranding salonów jest integralną częścią strategii rozwoju marki.
Zmiana designu SKODY stanowi znaczący krok ku przyszłości. Salon dealerski Klokočka w Pradze zamknął listę 1 000 dealerów, którzy przenieśli już swoją działalność pod skrzydła nowego, korporacyjnego wyglądu. Nowa architektura salonów jest skoncentrowana na Kliencie. Wszystkie procesy i procedury w salonie są ukierunkowane na zapewnienie najwyższego poziomu obsługi, a także konsekwentnie realizowanej strategii „Human Touch”. Rozpoczęty pod koniec 2013 roku kompleksowy rebranding salonów jest integralną częścią strategii rozwoju marki.
„Przekształcenie 1 000 salonów na świecie jest kamieniem milowym dla ŠKODY” - mówi członek Zarządu ŠKODA ds. Sprzedaży i Marketingu, Werner Eichhorn. „Nowy salon oferuje idealne warunki dla naszej atrakcyjnej oferty modelowej. Jednocześnie mamy pewność, że wszystkie procesy w salonie samochodowym są jeszcze bardziej skoncentrowane na potrzebach Klientów” - kontynuuje Eichhorn.
Celem wdrożenia nowego designu salonów jest szybki, bezpośredni i jasny przekaz. „Salon samochodowy jest miejscem, gdzie możemy wnieść naszą strategię „Human Touch” do życia” - mówi Werner Eichhorn. Dlatego otwartość i przejrzystość to główne tematy nowego projektu, w którym wygląd podąża za funkcjonalnością. Wysokiej jakości materiały, nowe rozwiązania konstrukcyjne, skuteczne rozwiązania oświetleniowe i ciepłe odcienie drewna tworzą miłą atmosferę w salonie. W centralnym miejscu salonu, naprzeciwko wejścia znajduje się ekspozycja aktualnie promowanego modelu.
Na zewnątrz nowa architektura salonów ŠKODY charakteryzuje się czystymi i prostymi kształtami, harmonijną kolorystyką, modularnymi elementami konstrukcyjnymi i nowoczesną koncepcją oświetlenia. Nowe obszary komunikacyjne na zewnętrznej elewacji poprawiają natomiast widoczność salonu w dzień i w nocy.
W 2014 roku ŠKODA sprzedała po raz pierwszy ponad milion samochodów na świecie. Wraz z nowym modelem Superb, weszła także w nową erę. Projekt, emocje i jakość samochodów nabierają nowego znaczenia, co znajduje odzwierciedlenie w nowej konstrukcji salonów dealerskich ŠKODY.