Jakościowy wzrost marki Hyundai w 2014 roku
Hyundai odnotował wzrost na europejskim rynku motoryzacyjnym w pierwszym kwartale, oraz zrealizował cele jakościowe firmy, ustalone na początku roku.
Na pięciu wiodących pod względem sprzedaży rynkach europejskich¹ Hyundai zwiększył sprzedaż do Klienta indywidualnego i flotowego odpowiednio o 16% i 17%, wyprzedzając branżę w obu tych sektorach.
”Mamy bardzo pozytywne sygnały dotyczące organicznego wzrostu branży w pierwszym kwartale i cieszymy się, że Hyundai rozwija swój biznes w dochodowych obszarach.” – powiedział Allan Rushforth, Wiceprezes i COO Hyundai Motor Europe. ”Koncentrujemy się na utrzymywaniu długoterminowego, zrównoważonego wzrostu, który pomoże nam osiągnąć cel, jakim jest 5% udział w rynku w 2020 roku.” – dodał.
Wprowadzenie do sprzedaży modelu Hyundai i10 Nowej Generacji znacząco wpłynęło na wzrost w pierwszym kwartale. Firma zebrała 58 000 zamówień na ten model od momentu pojawienia się go na rynku pod koniec 2013 roku.
Wyjątkowo mocno doceniony przez rynek i ekspertów reprezentant segmentu A przyczynia się do dobrego wyniku finansowego firmy, dzięki dominującej sprzedaży modelu w wyższej wersji wyposażeniowej (82%).
Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Francja i Hiszpania
Klienci Hyundaia w pierwszym kwartale mogli także skorzystać z atrakcyjnego finansowania oferowanego przez firmę. Finansowa penetracja Hyundaia zwiększyła się o 25% na pięciu wiodących rynkach i aktualnie wynosi 40,5%.
”Nasi Klienci są teraz skłonni zapłacić więcej za model marki Hyundai dzięki rozbudowanemu pakietowi wartości jaki oferujemy w całej Europie.” – powiedział Allan Rushforth.
Rejestracja 109 320 samochodów zapewniła marce 3,3% udział w europejskim rynku nowych samochodów w pierwszym kwartale, w oparciu o dane opublikowane przez europejskie stowarzyszenie ACEA.