Hyundai stale wzmacnia swoją obecność na rynku
Marka Hyundai stale umacnia swoją pozycję rynkową poprzez utrzymanie wysokiego poziomu sprzedaży, pomimo niesprzyjających okoliczności panujących na rynku motoryzacyjnym.
W maju firma uzyskała kolejny dobry wynik sprzedając 1270 samochodów, wśród których największą popularnością cieszyły się modele i30 oraz ix35. Oceniając okres od stycznia do maja bieżącego roku, Hyundai zanotował ponad 22% wzrost w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego roku, podczas gdy cały rynek spadł o 3,78%. Udział firmy w rynku wynosi aktualnie 5,14%.
Sukcesy rynkowe firmy są w znacznym stopniu efektem aktywnych działań pro-sprzedażowych, dlatego również na czas wakacji Hyundai przygotował atrakcyjną ofertę, w ramach której proponuje swoim Klientom pakiet promocyjnych produktów finansowych. Osoby zainteresowane zakupem modeli i10, i20 lub i30 z rocznika 2010 i 2011 mogą w okresie od 01.06 do 30.09 skorzystać z kredytu 50/50, kredytu 0% lub oferty leasingowej do 100%. Firma jest pewna, że jest to jedna z lepszych, dostępnych aktualnie na rynku propozycji. Kredyt 50/50 oraz wybrane opcje kredytu 0% są całkowicie bezkosztowe, co oznacza, że Klient może wyjechać z salonu Hyundaia nowym autem bez wpłaty własnej i nie ponosząc żadnych dodatkowych kosztów związanych z prowizją czy odsetkami dla banku.
Dzięki dobrym wynikom sprzedaży, ekspansji nowych modeli i inwestycjom w markę, rozwój firmy w Europie w ostatnich latach przebiega wyjątkowo dynamicznie. Hyundai stał się znaczącym graczem i silnym konkurentem dla europejskich marek a kolejnym dowodem umacniania się pozycji koreańskiego producenta na Starym Kontynencie jest przystąpienie Hyundaia do ACEA - Europejskiego Stowarzyszenie Producentów Pojazdów, reprezentującego 13 czołowych, europejskich producentów samochodów osobowych, samochodów ciężarowych i autobusów.