Honda - kampania serwisowa
W dniach 11 - 23 kwietnia Honda Poland organizuje kampanię serwisową Wiosna 2011. Akcja obejmie samochody marki Honda, dla których zakończył się okres gwarancyjny (3-letnia gwarancja mechaniczna), a także te, które nie posiadają gwarancji na terenie Europy (np. zostały sprowadzone z USA).
Celem kampanii jest poprawa bezpieczeństwa na polskich drogach, zatem firma kieruje ją również do właścicieli samochodów pochodzących z prywatnego importu, którzy zazwyczaj nie korzystają z usług Autoryzowanych Stacji Obsługi.
Kierowcy będą mogli sprawdzić stan techniczny swojego pojazdu za opłatą w wysokości 50 zł oraz skorzystać z 25% rabatu na części wykorzystane do usunięcia wykrytych niesprawności. Promocja nie dotyczy akcesoriów, części przeznaczonych do napraw powypadkowych oraz części eksploatacyjnych wymienianych zwykle na przeglądach okresowych. Upust oferowany jest także przy wymianie oleju silnikowego Castrol lub Shell.
Aby skorzystać z kampanii, należy wcześniej skontaktować się z ASO Honda w celu uzgodnienia terminu wizyty w serwisie. Lista autoryzowanych stacji dilerskich znajduje się na stronie internetowej www.honda.pl .