Goodyear - opona, która zmienia swój profil, czyli primaaprilisowy żart
Niestety polimer i możliwości, które posiada są jeszcze niedostępne, a technologia Goodyeara AprilOneMax Technology, redukująca koszty, to żart primaaprilisowy.
Mimo że Goodyear jest liderem w pracach badawczo-rozwojowych w dziedzinie innowacyjnych technologii i alternatywnych surowców do produkcji opon, naukowcom jeszcze nie udało się przekształcić inteligentnych polimerów w rzeczywistość.
Pomimo tego Goodyear już obecnie oferuje wiele produktów, które pomagają firmom transportowym obniżać koszty i zwiększać wydajność. Są to m.in. opony z serii Marathon II - o niskim oporze toczenia, do przewozów dalekobieżnych, wyprodukowane przy użyciu technologii FuelMax - które redukują zużycie paliwa, opony z serii Regional II, które zapewniają długie przebiegi w transporcie regionalnym oraz opony Omnitrac II do zastosowań mieszanych zarówno w warunkach szosowych i terenowych; a także opony DuraSeal, które są w stanie zasklepić przebitą oponę, gdy dziura w bieżniku nie jest większa niż sześć milimetrów.