Golf Cabriolet „Last Edition”
Golf Cabriolet, jedno z cieszących się największym powodzeniem na niemieckim rynku aut tego typu, rozpoczyna swój ostatni sezon. Z tej okazji Volkswagen stworzył wyjątkowo ekskluzywną serię limitowaną pod nazwą „Last Edition”.
<strong>
- ekskluzywnie wyposażony kabriolet w limitowanej serii
- każdy egzemplarz ma szansę stać się pożądanym okazem kolekcjonerskim
- dostępny w czterech wersjach kolorystycznych nadwozia, ze sportowymi fotelami ze skóry w dwóch kolorach i elektrycznie składanym dachem
</strong>
Golf Cabriolet, jedno z cieszących się największym powodzeniem na niemieckim rynku aut tego typu, rozpoczyna swój ostatni sezon. Z tej okazji Volkswagen stworzył wyjątkowo ekskluzywną serię limitowaną pod nazwą „Last Edition”. Samochody z tej serii oferowane są w cenie 25.740 Euro, a każdy z nich ma szansę stać się cennym egzemplarzem kolekcjonerskim. Liczba Golfów Cabriolet „Last Edition” jest ograniczona, a wyposażenie seryjne bardzo bogate
– zawiera m.in. skórzane sportowe fotele i klimatyzację. Samochód o mocy 85 kW/115 KM standardowo wyposażony jest w tekstylny, elektrohydraulicznie składany dach. Kupujący ma do wyboru cztery kolory lakieru: metaliczny srebrny „reflex”, perłowy niebieski „marine”, perłowy zielony „brightgreen” i perłowy czarny „black magic” oraz dwa odcienie wyposażenia skórzanego ze skóry „nappa”: czarny i jasnobeżowy.
Wyposażenie Golfa Cabriolet „Last Edition” zawiera w sobie wszystko, czego tylko użytkownik może sobie życzyć. Z zewnątrz ten specjalny model można rozpoznać między innymi po 15-calowych obręczach kół ze stopu metali lekkich z oponami 195; przyciemnianych tylnych światłach; zderzakach, bocznych listwach ochronnych i obudowach lusterek w kolorze nadwozia (lusterka zewnętrze regulowane i ogrzewane elektrycznie) oraz szybach termoizolacyjnych w zielonym odcieniu. Sześciowarstwowy tekstylny dach jest otwierany i zamykany elektrohydraulicznie,
a kolor osłony dachu odpowiada kolorystyce wnętrza.
Wnętrze ma zarówno dynamiczny, jak i elegancki charakter: przednie sportowe, skórzane fotele z regulacją wysokości zapewniają wysoki komfort i są łatwe w pielęgnacji. Skórą pokryta jest także trójramienna kierownica, dźwignia zmiany biegów oraz uchwyt hamulca ręcznego. Klamki w drzwiach i zakończenie dźwigni hamulca ręcznego błyszczą chromem, a szlachetna wykładzina dywanowa z weluru chroniona jest odpowiednio dobranymi dywanikami.
Przy zamkniętym dachu wyposażony w klimatyzację Golf „Last Edition” zapewnia pasażerom odpowiednią temperaturę we wnętrzu pojazdu. Przednie i tylne szyby są podnoszone
i opuszczane elektrycznie, układ regulacji szybkości jazdy optymalizuje komfort przy dłuższych podróżach, a wielofunkcyjny wyświetlacz (MFA) przekazuje między innymi informacje o średnim zużyciu paliwa lub średniej prędkości. Radio „gamma” ze zdejmowanym panelem zapewnia dobry odbiór muzyki również przy odkrytym dachu. Ogrzewane przednie fotele, uzupełniające układ ogrzewania, sprawiają, że sezon na kabriolety może trwać
od wczesnej wiosny do późnej jesieni. Osłona przeciwwiatrowa,
w postaci siatki rozciągniętej na wysokości pałąka, redukuje zawirowania powietrza do minimum zwiększając tym samym komfort jazdy.
Inne elementy, takie jak podświetlane lusterka do makijażu, centralny zamek obsługiwany pilotem, składane oparcia tylnej kanapy i ogrzewane dysze spryskiwaczy podkreślają, że Golf Cabriolet „Last Edition” oferuje maksimum komfortu. Zapewniające wysoki poziom bezpieczeństwa przednie i boczne poduszki powietrzne, ogrzewana tylna szyba, ABS i hamulce tarczowe na wszystkich kołach (z przodu wentylowane) oraz autoalarm gwarantują niczym nie zakłóconą radość z jazdy kabrioletem.
Golf Cabriolet w obecnej formie zaprezentowany został latem
1993 roku. Pięć lat później, w 1998 roku Volkswagen dopasował go do aktualnej IV generacji Golfa. Od jego debiutu przeszło 280.000 kierowców zdecydowało się na zakup tej otwartej wersji Golfa, który po Garbusie kabriolecie, stał się najpopularniejszym otwartym autem na świecie. Podobnie jak Garbus, także Golf Cabriolet awansuje z pewnością do miana „klasyka w swojej klasie”, zawsze zachowującego swoją wartość. W szczególności dotyczy to limitowanej serii „Last Edition”.
<strong>Źródło: Kulczyk Tradex</strong>