Ford rusza z nową kampanią promocyjną
Wicelider polskiego rynku motoryzacyjnego, firma Ford Polska Sp. z o.o., rusza dziś z nową kampanią promocyjną „Ford Real World Challenges – sprawdź nowe technologie Forda i rzuć im wyzwanie”.
- Ubiegły rok zakończył się dla nas ogromnym sukcesem – powiedział Adam Kołodziejczyk, Prezes Zarządu Ford Polska Sp. z o.o. Zajęliśmy wyśmienite drugie miejsce wśród najchętniej kupowanych marek nowych samochodów w Polsce. Wykorzystując ten sukces i ogromne zainteresowanie klientów naszą ofertą chcemy pokazać innowacyjne oblicze nowych modeli Forda i przydatność zastosowanych technologii w codziennym życiu – dodał A. Kołodziejczyk.
Kampania „Ford Real World Challenges – sprawdź nowe technologie Forda i rzuć im wyzwanie” jest silnie związana z mediami społecznościowymi. Celem kampanii jest zaprezentowanie nowych technologii dostępnych w gamie modeli Forda, podkreślenie ich innowacyjności i przydatności w codziennym życiu.
Wszystkie media wykorzystane w kampanii kierują na stronę http://www.facebook.com/Ford.Polska, na której użytkownicy zachęcani są do przedstawienia swojej propozycji przetestowania jednej z trzech wskazanych technologii Forda. Specjalnie utworzona aplikacja umożliwi użytkownikom zgłaszanie pomysłów. W każdym z trzech etapów zostanie wybranych 5 zgłoszeń, uznanych za najlepsze, najciekawsze, najzabawniejsze, które będą nagrodzone drobnymi upominkami. Spośród nich zostaną wybrane trzy najoryginalniejsze pomysły, które wraz z innymi zgłoszeniami z całej Europy przejdą do finału i będą walczyć o 3 główne nagrody w postaci realizacji pomysłu przez ekipę Forda wspólnie z pomysłodawcą.
Na stronie http://www.facebook.com/Ford.Polska zostaną umieszczone filmy prezentujące technologie Forda, niekiedy w bardzo oryginalny, a czasami zabawny sposób. Kampania ma na celu zaprezentowanie najnowocześniejszych technologii dostępnych w samochodach marki Ford, przedstawić ich użyteczność w codziennym życiu i wzbudzić dyskusję na temat Forda w internecie.
- Przed nami wielce interesujący rok – powiedział Adam Kołodziejczyk. Chcąc utrzymać dotychczasowe miejsce w rankingu najchętniej kupowanych marek musimy nieustannie doskonalić naszą ofertę i dostosowywać ją do potrzeb klientów. W 2012 roku na polskim rynku zadebiutują nowy Ford Ranger, pierwszy w historii pick-up, który otrzymał 5 gwiazdek w testach zderzeniowych Euro NCAP oraz nowy Ford B-MAX, w którym zrezygnowano ze słupka B. Nowością będzie także niezwykle oszczędny, trzycylindrowy silnik benzynowy EcoBoost o pojemności 1,0 litra, montowany w Fordach Focus, C-MAX oraz B-MAX – zakończył A. Kołodziejczyk.