Firmy coraz częściej wybierają Chevroleta
Chevrolety cieszą się coraz większym zainteresowaniem klientów instytucjonalnych – w ostatnich dziewięciu miesiącach zarejestrowali oni ponad 23%1 więcej nowych Chevroletów niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Największy wzrost sprzedaży wśród firm zanotował najpopularniejszy w tej chwili model Chevroleta na świecie – Cruze’a kupiło aż 95% więcej klientów instytucjonalnych niż przed rokiem.
Cruze jest również jednym z samochodów najchętniej kupowanych przez klientów indywidualnych – znalazł się w pierwszej piątce najczęściej rejestrowanych modeli w segmencie C. Jeszcze wyżej w swoich segmentach uplasowały się dwa inne modele Chevroleta – Spark oraz Orlando zajęły pierwsze miejsca w rankingach modeli najczęściej rejestrowanych przez klientów indywidualnych w tym roku. Oba te modele znalazły się również w pierwszej trójce najpopularniejszych samochodów w swoich segmentach wśród wszystkich klientów.
„Cieszy nas ciągły wzrost udziału klientów flotowych w ogólnej sprzedaży Chevroleta – od stycznia do września włącznie udział ten był o 4,5% wyższy niż w tym samym okresie ubiegłego roku i 11% wyższy niż dwa lata wcześniej”, powiedział Bartłomiej Brzozowski, szef działu sprzedaży flotowej Chevrolet Poland. „A jeszcze bardziej cieszy fakt, że klienci, którzy w przeszłości kupili samochody Chevroleta, wracają do nas i rozszerzają swoją flotę o kolejne Chevrolety”.
Chevrolet kieruje swoją ofertę nie tylko do największych przedsiębiorstw, ale również do niewielkich firm, które potrzebują nawet tylko jednego samochodu. Firmy mogą skorzystać ze stworzonych przez Chevroleta programów, takich jak Chevrolet dla Biznesu (oferta nowoczesnych usług finansowania pojazdów wraz z kompleksową opieką serwisową) oraz Chevrolet dla Flot (ogólnopolski program serwisowy skierowany do klientów flotowych). Jedną z nowości w ofercie jest program Leasing 100% wprowadzony na początku października.
W pierwszych dziewięciu miesiącach tego roku w Polsce zarejestrowano 8 413 nowych Chevroletów, czyli o 0,9% więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Przekłada się to na udział w rynku samochodów osobowych wynoszący 3,95%. Polacy najchętniej wybierali kompaktowy model Cruze, który znalazł w pierwszych trzech kwartałach roku 2 732 nowych właścicieli, na drugim miejscu uplasował się najmniejszy w gamie Chevroleta model Spark (zarejestrowano 1 876 nowych egzemplarzy), a na trzecim miejscu podium znalazł się model Aveo, który kupiło 1 750 osób.
Założona w 1911 r. w Detroit marka Chevrolet jest czwartą największą na świecie firmą motoryzacyjną, której roczna sprzedaż w ponad 140 krajach wynosi prawie 5 mln samochodów osobowych i półciężarowych. Chevrolet oferuje klientom oszczędne samochody, odznaczające się dynamicznymi osiągami, śmiałym designem, wysoką jakością wykonania oraz inteligentną technologią przyłączeniową Chevrolet MyLink. Linia Chevroleta w Europie obejmuje: miejskie modele Spark i Aveo, niewielkiego SUV-a o nazwie Trax, kompaktowy model Cruze, rodzinnego vana Orlando, SUV-a Captivę, sedana segmentu D o nazwie Malibu, legendarne samochody sportowe Camaro i Corvette oraz elektryczny model Volt o rozszerzonym zasięgu. Więcej informacji na temat Chevroleta można znaleźć na stronach http://www.chevrolet.pl/.
1 Wszystkie liczby na podstawie CEP