Firma Atos wspiera Renault w przeprowadzeniu rewolucji w dostępie usług on-line w samochodach
Światowa premiera: Renault i Atos nawiązały współpracę w celu zaoferowania kierowcom możliwości dokonywania bezpiecznych zakupów z pokładu samochodu za pośrednictwem tabletu R-Link, dostępnego w wielu modelach Renault.
Światowa premiera: Renault i Atos nawiązały współpracę w celu zaoferowania kierowcom możliwości dokonywania bezpiecznych zakupów z pokładu samochodu za pośrednictwem tabletu R-Link, dostępnego w wielu modelach Renault.
Atos i Renault są renomowanymi, liczącymi się podmiotami na rynku w dziedzinie indywidualnych środków transportu i dostępu do usług on-line w samochodach. Gartner klasyfikuje firmę Atos na pozycji europejskiego lidera w zakresie dostawy usług łączności bezprzewodowej (Gartner, Competitive Landscape: Enterprise Mobility C&SI Services, Major Providers, Worldwide, March, 2012), a badanie SBD’s Connected Car Guide, March 2012, przeprowadzone przez specjalistyczną firmę SBD klasyfikuje Renault w pierwszej trójce pod względem oferty Samochodów z dostępem do usług on-line w Europie.Jean-François Martin, Dyrektor ds. Usług Międzynarodowych Renault, powiedział: Nasz stosunek do czasu i przestrzeni bardzo szybko się zmienia; jesteśmy w coraz większym stopniu mobilni, połączeni ze światem i wymagający, również podczas jazdy samochodem. Wprowadzając do swojej oferty R-Link, Renault postawiło sobie za cel zaoferowanie swoim klientom nie tylko odpowiadających im samochodów, ale również najbardziej innowacyjnych, spersonalizowanych i interaktywnych usług za przystępną cenę, podejmując w tym celu współpracę z całym „ekosystemem” partnerów w ramach modelu ekonomicznego „win-win”. Firma Atos Worldline, dzięki swojej wizji naszego rynku, potencjałowi innowacyjności oraz kompleksowej ofercie „smart mobility”, potrafiła nas przekonać i wspierać nas od samego początku tego projektu, stanowiącego przełom względem tradycyjnego zakresu działalności Renault oraz początek nowej epoki w kontaktach z naszymi klientami.Dogłębna znajomość rynku motoryzacyjnego i zdobyte na nim doświadczenie jako kluczowe czynniki sukcesuWyznaczony cel oraz termin wdrożenia oferty pozwoliły firmie Atos Worldline wykazać się umiejętnością pełnego wykorzystania swojego specjalistycznego know-how i najnowszych technologii.Firma Atos Worldline, dzięki swoim możliwościom oferowania w skali światowej usług w chmurze i „pay-per-use”, potrafiła skonkretyzować te zamierzenia, wykorzystując swoje bogate doświadczenie w dziedzinie platform usługowych, usług mobilnych i kontekstowych, M2M i Connected Machines, handlu elektronicznego i płatności. Dzięki współpracy z operatorem telekomunikacyjnym, jakim jest Orange, dysponującym światową siecią łączności, licznymi umowami o współpracy i porozumieniami w zakresie roamingu, firma Atos Worldline była w stanie uzupełnić swoją ofertę o usługi uznanych w świecie operatorów w zakresie sieci komórkowych i łączności. Ponadto proponowane rozwiązanie, oparte na modelu ekonomicznym „win-win” oraz potencjał innowacyjności firmy Atos Worldline pozwoliły spełnić wszystkie wymagania Renault w zakresie innowacyjności i wsparcia.Marc-Henri Desportes, członek Komitetu Wykonawczego w firmie Atos, powiedział: Jako wieloletni partner Renault, bardzo cieszymy się z możliwości udzielenia wsparcia tej firmie w ramach projektu R-Link, którego celem jest ułatwienie życia kierowcom i poprawa jakości kontaktów z klientami poprzez wprowadzenie nowych usług w zakresie usług mobilnych i kontekstowych. Usługi mobilne stanowią strategiczny kierunek inwestowania dla firmy Atos. Pomagamy naszym klientom w przekształcaniu usług mobilnych i kontekstowych w bezpośrednią i trwałą przewagę konkurencyjną, otwierającą nowe perspektywy dla wszystkich sektorów działalności. Nasza otwarta, solidna, rewolucyjna i elastyczna platforma jest gotowa na przyjęcie wszelkich dostawców treści i usług, umożliwiając generowanie nowych źródeł dochodów oraz poprawę poziomu zadowolenia klientów poprzez wykorzystanie modelu współdzielenia zysków i ryzyka.W zakresie łączności międzynarodowej firma Atos Worldline opiera się na know-how Orange Business Services. Orange Business Services dostarczy firmie Renault wszystkie karty SIM M2M, które zostaną zainstalowane w samochodach, w modułach M2M wraz z odpowiadającymi im abonamentami. Wymiana danych między samochodem a platformą Atos Worldline odbywać się będzie w sposób bezpieczny, za pośrednictwem sieci telefonii komórkowej firmy Orange oraz sieci jej partnerów na terenie Europy. Dzięki jednej z najrozleglejszych światowych sieci i licznym umowom roamingowym, Orange Business Services umożliwi w ten sposób klientom Renault korzystanie z usług R-Link na terenie całej Europy, jak również poza nią. Nagroda Innowacyjności Każdego roku Renault-Nissan Purchasing Organisation (RNPO) wręcza specjalne nagrody dostawcom Renault. Nagroda Innowacyjności została przyznana firmie Atos za R-Link, innowację, która umożliwia Renault oferowanie awangardowego w branży motoryzacyjnej rozwiązania w zakresie usług on-line. Atos WorldlineAtos Worldline jest specjalistyczną jednostką Atos, zajmującą się zaawansowanymi technologicznie serwisami transakcyjnymi, dysponującą 40-letnim doświadczeniem w sektorze płatności. Będąca liderem w dziedzinie usług „end-to-end” krytycznych transakcji elektronicznych, jednostka Atos Worldline specjalizuje się w płatnościach elektronicznych (emisja, akwizycja, terminale, rozwiązania płatnicze i obsługa transakcji), usługach on-line dla klientów, obywateli i samorządów, jak również w usługach dla rynków finansowych. Zaangażowanie Atos Worldline w prace badawczo-rozwojowe i innowacyjne działania pozwala jej klientom korzystać z zaawansowanych rozwiązań, aby z wyprzedzeniem reagować na zmiany rynkowe. Atos Worldline osiąga roczne obroty w wysokości 927 milionów euro i zatrudnia ponad 5 300 osób na całym świecie.Więcej informacji: www.media.renault.frAtos Atos SE (spółka europejska), międzynarodowa firma wyspecjalizowana w usługach informatycznych, której roczne przychody wynoszą 8,8 miliarda euro, zatrudniająca 76.400 osób w 47 krajach, dostarcza swoim klientom na całym świecie usługi transakcyjne, oparte na zaawansowanych technologiach oraz zapewnia doradztwo i dostawę rozwiązań w zakresie zaawansowanych technologii, integracji systemów IT i zarządzania infrastrukturą IT. Dzięki swojemu doświadczeniu na skalę przemysłową obsługuje klientów z następujących branży: przemysł, dystrybucja i usługi, usługi finansowe, energetyka i usługi publiczne, telekomunikacja, media i zaawansowane technologie, sektor publiczny, ochrona zdrowia i transport. Atos dostarcza technologie pozwalające na przyspieszenie wzrostu klientów i umożliwiające im realizację wizji ich firmy w przyszłości. Atos jest partnerem IT igrzysk olimpijskich i paraolimpijskich. Grupa jest notowana na giełdzie paryskiej (Eurolist Market) i prowadzi działalność pod nazwą Atos, Atos Consulting & Technology Services, Atos Worldline i Atos Worldgrid. Więcej informacji: atos.netGrupa RenaultGrupa Renault, działająca na rynkach 118 krajów, projektuje, opracowuje, produkuje i sprzedaje modele samochodów osobowych i lekkich pojazdów dostawczych pod trzema markami: Renault, Dacia i Renault Samsung Motors. Aby sprostać nowym wyzwaniom ekologicznym i ekonomicznym, stojącym przed przemysłem motoryzacyjnym, Grupa przyjęła dwukierunkową strategię działania: udoskonalanie istniejących technologii z wprowadzaniem nowych generacji silników o niskiej emisji CO2 oraz wdrażanie przełomowego projektu samochodów o zerowej emisji. Renault oferuje gamę samochodów o zerowej emisji, obejmującą wprowadzone do sprzedaży w 2011 roku modele Fluence Z.E. i Kangoo Z.E., po których w 2012 roku przyszła kolej na innowacyjny miejski czterokołowiec Twizy oraz ZOE, którego sprzedaż rozpoczęła się na wiosnę 2013 roku. Dzięki tej ofercie innowacyjne rozwiązania znajdują się w zasięgu możliwości rzesz użytkowników. Wraz ze swym partnerem Nissanem, Renault stawia sobie za cel zdobycie pozycji światowego lidera w dziedzinie masowej sprzedaży pojazdów o zerowej emisji.
Atos i Renault są renomowanymi, liczącymi się podmiotami na rynku w dziedzinie indywidualnych środków transportu i dostępu do usług on-line w samochodach. Gartner klasyfikuje firmę Atos na pozycji europejskiego lidera w zakresie dostawy usług łączności bezprzewodowej (Gartner, Competitive Landscape: Enterprise Mobility C&SI Services, Major Providers, Worldwide, March, 2012), a badanie SBD’s Connected Car Guide, March 2012, przeprowadzone przez specjalistyczną firmę SBD klasyfikuje Renault w pierwszej trójce pod względem oferty Samochodów z dostępem do usług on-line w Europie.Jean-François Martin, Dyrektor ds. Usług Międzynarodowych Renault, powiedział: Nasz stosunek do czasu i przestrzeni bardzo szybko się zmienia; jesteśmy w coraz większym stopniu mobilni, połączeni ze światem i wymagający, również podczas jazdy samochodem. Wprowadzając do swojej oferty R-Link, Renault postawiło sobie za cel zaoferowanie swoim klientom nie tylko odpowiadających im samochodów, ale również najbardziej innowacyjnych, spersonalizowanych i interaktywnych usług za przystępną cenę, podejmując w tym celu współpracę z całym „ekosystemem” partnerów w ramach modelu ekonomicznego „win-win”. Firma Atos Worldline, dzięki swojej wizji naszego rynku, potencjałowi innowacyjności oraz kompleksowej ofercie „smart mobility”, potrafiła nas przekonać i wspierać nas od samego początku tego projektu, stanowiącego przełom względem tradycyjnego zakresu działalności Renault oraz początek nowej epoki w kontaktach z naszymi klientami.Dogłębna znajomość rynku motoryzacyjnego i zdobyte na nim doświadczenie jako kluczowe czynniki sukcesuWyznaczony cel oraz termin wdrożenia oferty pozwoliły firmie Atos Worldline wykazać się umiejętnością pełnego wykorzystania swojego specjalistycznego know-how i najnowszych technologii.Firma Atos Worldline, dzięki swoim możliwościom oferowania w skali światowej usług w chmurze i „pay-per-use”, potrafiła skonkretyzować te zamierzenia, wykorzystując swoje bogate doświadczenie w dziedzinie platform usługowych, usług mobilnych i kontekstowych, M2M i Connected Machines, handlu elektronicznego i płatności. Dzięki współpracy z operatorem telekomunikacyjnym, jakim jest Orange, dysponującym światową siecią łączności, licznymi umowami o współpracy i porozumieniami w zakresie roamingu, firma Atos Worldline była w stanie uzupełnić swoją ofertę o usługi uznanych w świecie operatorów w zakresie sieci komórkowych i łączności. Ponadto proponowane rozwiązanie, oparte na modelu ekonomicznym „win-win” oraz potencjał innowacyjności firmy Atos Worldline pozwoliły spełnić wszystkie wymagania Renault w zakresie innowacyjności i wsparcia.Marc-Henri Desportes, członek Komitetu Wykonawczego w firmie Atos, powiedział: Jako wieloletni partner Renault, bardzo cieszymy się z możliwości udzielenia wsparcia tej firmie w ramach projektu R-Link, którego celem jest ułatwienie życia kierowcom i poprawa jakości kontaktów z klientami poprzez wprowadzenie nowych usług w zakresie usług mobilnych i kontekstowych. Usługi mobilne stanowią strategiczny kierunek inwestowania dla firmy Atos. Pomagamy naszym klientom w przekształcaniu usług mobilnych i kontekstowych w bezpośrednią i trwałą przewagę konkurencyjną, otwierającą nowe perspektywy dla wszystkich sektorów działalności. Nasza otwarta, solidna, rewolucyjna i elastyczna platforma jest gotowa na przyjęcie wszelkich dostawców treści i usług, umożliwiając generowanie nowych źródeł dochodów oraz poprawę poziomu zadowolenia klientów poprzez wykorzystanie modelu współdzielenia zysków i ryzyka.W zakresie łączności międzynarodowej firma Atos Worldline opiera się na know-how Orange Business Services. Orange Business Services dostarczy firmie Renault wszystkie karty SIM M2M, które zostaną zainstalowane w samochodach, w modułach M2M wraz z odpowiadającymi im abonamentami. Wymiana danych między samochodem a platformą Atos Worldline odbywać się będzie w sposób bezpieczny, za pośrednictwem sieci telefonii komórkowej firmy Orange oraz sieci jej partnerów na terenie Europy. Dzięki jednej z najrozleglejszych światowych sieci i licznym umowom roamingowym, Orange Business Services umożliwi w ten sposób klientom Renault korzystanie z usług R-Link na terenie całej Europy, jak również poza nią. Nagroda Innowacyjności Każdego roku Renault-Nissan Purchasing Organisation (RNPO) wręcza specjalne nagrody dostawcom Renault. Nagroda Innowacyjności została przyznana firmie Atos za R-Link, innowację, która umożliwia Renault oferowanie awangardowego w branży motoryzacyjnej rozwiązania w zakresie usług on-line. Atos WorldlineAtos Worldline jest specjalistyczną jednostką Atos, zajmującą się zaawansowanymi technologicznie serwisami transakcyjnymi, dysponującą 40-letnim doświadczeniem w sektorze płatności. Będąca liderem w dziedzinie usług „end-to-end” krytycznych transakcji elektronicznych, jednostka Atos Worldline specjalizuje się w płatnościach elektronicznych (emisja, akwizycja, terminale, rozwiązania płatnicze i obsługa transakcji), usługach on-line dla klientów, obywateli i samorządów, jak również w usługach dla rynków finansowych. Zaangażowanie Atos Worldline w prace badawczo-rozwojowe i innowacyjne działania pozwala jej klientom korzystać z zaawansowanych rozwiązań, aby z wyprzedzeniem reagować na zmiany rynkowe. Atos Worldline osiąga roczne obroty w wysokości 927 milionów euro i zatrudnia ponad 5 300 osób na całym świecie.Więcej informacji: www.media.renault.frAtos Atos SE (spółka europejska), międzynarodowa firma wyspecjalizowana w usługach informatycznych, której roczne przychody wynoszą 8,8 miliarda euro, zatrudniająca 76.400 osób w 47 krajach, dostarcza swoim klientom na całym świecie usługi transakcyjne, oparte na zaawansowanych technologiach oraz zapewnia doradztwo i dostawę rozwiązań w zakresie zaawansowanych technologii, integracji systemów IT i zarządzania infrastrukturą IT. Dzięki swojemu doświadczeniu na skalę przemysłową obsługuje klientów z następujących branży: przemysł, dystrybucja i usługi, usługi finansowe, energetyka i usługi publiczne, telekomunikacja, media i zaawansowane technologie, sektor publiczny, ochrona zdrowia i transport. Atos dostarcza technologie pozwalające na przyspieszenie wzrostu klientów i umożliwiające im realizację wizji ich firmy w przyszłości. Atos jest partnerem IT igrzysk olimpijskich i paraolimpijskich. Grupa jest notowana na giełdzie paryskiej (Eurolist Market) i prowadzi działalność pod nazwą Atos, Atos Consulting & Technology Services, Atos Worldline i Atos Worldgrid. Więcej informacji: atos.netGrupa RenaultGrupa Renault, działająca na rynkach 118 krajów, projektuje, opracowuje, produkuje i sprzedaje modele samochodów osobowych i lekkich pojazdów dostawczych pod trzema markami: Renault, Dacia i Renault Samsung Motors. Aby sprostać nowym wyzwaniom ekologicznym i ekonomicznym, stojącym przed przemysłem motoryzacyjnym, Grupa przyjęła dwukierunkową strategię działania: udoskonalanie istniejących technologii z wprowadzaniem nowych generacji silników o niskiej emisji CO2 oraz wdrażanie przełomowego projektu samochodów o zerowej emisji. Renault oferuje gamę samochodów o zerowej emisji, obejmującą wprowadzone do sprzedaży w 2011 roku modele Fluence Z.E. i Kangoo Z.E., po których w 2012 roku przyszła kolej na innowacyjny miejski czterokołowiec Twizy oraz ZOE, którego sprzedaż rozpoczęła się na wiosnę 2013 roku. Dzięki tej ofercie innowacyjne rozwiązania znajdują się w zasięgu możliwości rzesz użytkowników. Wraz ze swym partnerem Nissanem, Renault stawia sobie za cel zdobycie pozycji światowego lidera w dziedzinie masowej sprzedaży pojazdów o zerowej emisji.
Dodano: 11 lat temu,
autor:
Renault Polska