Fiat Tipo najchętniej wybieranym samochodem kompaktowym w Polsce
Fiat Tipo jest najchętniej wybieranym przez klientów indywidualnych samochodem kompaktowym w Polsce. Aż 626 egzemplarzy tego bestsellerowego modelu Fiata zarejestrowały w styczniu 2019 osoby prywatne. Całkowita sprzedaż wyniosła 992 sztuki, zapewniając modelowi Tipo siódme miejsce rankingu Top10 najchętniej wybieranych samochodów w Polsce w ubiegłym miesiącu.
Fiat Tipo po raz kolejny dowiódł, że zasługuje na tytuł bestsellera, notując w styczniu br. najlepszy wynik sprzedaży do Klientów indywidualnych w segmencie aut kompaktowych. Miejsce numer jeden w klasie zapewniło Tipo aż 626 rejestracji dokonanych w ubiegłym miesiącu przez osoby prywatne. Całkowita sprzedaż modelu wyniosła w styczniu 992 sztuki, plasując Tipo na mocnym, siódmym miejscu w rankingu Top10 najchętniej wybieranych samochodów w Polsce.
Styczniowy wynik to już kolejny rekordowy miesiąc Fiata Tipo. W zeszłym roku polscy kierowcy nabyli aż 8058 sztuk tego modelu, co stanowiło 62% wszystkich zarejestrowanych nad Wisłą nowych samochodów Fiata, i co zapewniło Tipo trzecie miejsce w klasie aut kompaktowych wśród Klientów indywidualnych w całym 2018 roku.
Skąd tak duży sukces włoskiego kompaktu nad Wisłą?
Tipo to model światowy, który reprezentuje najważniejsze koncepcje charakterystyczne dla marki Fiat: funkcjonalność, prostotę i styl. Wartości te odpowiadają na potrzeby polskich kierowców, którzy pokochali Tipo od dnia wprowadzenia na rynek w 2016 wersji sedan.
Dziś rodzinę tworzą trzy wersje nadwoziowe (sedan, hatchback i Station Wagon), dostępne w trzech wersjach wyposażenia Pop, Easy i Lounge. Dodatkowo w 2019 roku do rodziny Tipo dołączyły aż cztery nowe wersje wyposażenia: Mirror, Street,
S-Design i Sport, adresowane do szerokiej grupy Klientów, o różnych gustach i wymaganiach w zakresie mobilności. Wersja Mirror jest przeznaczona dla rodzin, dla których szczególnie ważna jest łączność ze światem, natomiast Street łączy wyjątkowy styl z przestronnością i wygodą, stanowiąc idealną propozycję dla młodych kierowców. Nowa wersja S-Design dzięki odnowionej stylistyce nadwozia, jak i wnętrza, ma teraz jeszcze silniejszy charakter. Do jej najważniejszych nowości należy robiący wrażenie czerwony kolor nadwozia (Rosso Passione) połączony z kontrastującym czarnym dachem (opcja na zamówienie), uzupełniający aktualne kolory: szary Metropoli, czarny Cinema, biały Gelato i szary Colosseo.
Nowa wersja Sport została przygotowana we współpracy z marką Mopar i jest przeznaczona dla Klientów poszukujących samochodu, który wyróżnia się charakterem i sportowym stylem podkreślonych sportowymi akcentami nadwozia. Oprócz nowości estetycznych, nowe wersje Tipo Sport i S-Design zostały odświeżone również w zakresie dostępnych jednostek napędowych. Silnik benzynowy 1.4 o mocy 95 KM i silnik 1.3 Multijet o mocy 95 KM dołączają do aktualnych jednostek 1.4 T-Jet o mocy 120 KM i 1.6 Multijet o mocy 120 KM, z których ta ostatnia współpracuje z automatyczną skrzynią biegów DCT. Obie wersje mają w standardzie system UconnectTM 7” HD LIVE z dotykowym wyświetlaczem z integracją systemu Apple CarPlay lub Android AutoTM.
Wysoki wynik styczniowej sprzedaży jest też odpowiedzią rynku na ogłoszoną na początku tego roku wielką wyprzedaż samochodów Fiata z rocznika 2018.
U dealerów na Klientów czeka szeroka gama modeli Tipo, teraz w cenach niższych nawet do 12 000 zł. Wyprzedaż kończy się 31 marca 2019 r. lub wraz z wyczerpaniem dostępności.