Fiat 500 i Jennifer Lopez: dwie ikony w stylu pop o światowej sławie
O ikonie włoskiego designu w stylu pop - Fiacie 500, nadal głośno, także za oceanem, gdzie samochód debiutował w zeszłym roku. Na kilka dni przed otwarciem Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Los Angeles, gdzie zaprezentowany zostanie Abarth 500 - sportowa wersja Fiata 500, ten uroczy miejski samochód Fiata na nowo i w wyjątkowy sposób zaistniał w świecie reklamy, prezentując się ponownie u boku równie wyjątkowej Jennifer Lopez.
Po sukcesie, jaki odniosło pierwsze muzyczne wideo On the floor, obejrzane ponad 415 milionów razy na portalu youtube, słynna amerykańska gwiazda wylansowała swój nowy video klip do utworu „Papi" z płyty „Love?" (wytwórnia płytowa Island Def Jam). Aby zręcznie uciec ulicami amerykańskiego miasta przed tłumem swych fanów, piosenkarka wybrała właśnie Fiata 500 - samochód stworzony dla każdego, kto kocha rozrywkę i kto za kierownicą fascynującego samochodu chciałby udać się w dowolne miejsce na ziemi.
Efektem tego wyboru jest 30 i 60-sekundowa reklama. To po prostu zwiastun muzycznego klipu, który promuje zarówno przebój Jennifer Lopez, jak i Fiata 500 w stylu pop.
Podczas gdy reklama w telewizji została wyemitowana 6-ego listopada br., Fiat postanowił zaprezentować prapremierę klipu na portalu youtube już 4 listopada. Kampania reklamowa udostępniona w sieci przez 24 godziny w formie interaktywnego cyklu, poprzez serię zatrzymanych kadrów umożliwiła odkrycie głównych założeń nagrania wideo, kierując uwagę na zalety Fiata 500, jak m.in. wyjątkowy styl, urok i innowacyjność. To cechy, dzięki którym Fiat 500 został entuzjastycznie odebrany na wszystkich rynkach, gdzie został wprowadzony. W rzeczywistości Fiat 500 jest dziś jedną z uznanych i pożądanych światowych marek. Bez względu na to, czy to Londyn, Tokio, Rzym, czy Nowy York, model Fiata jest rozpoznawalny na całym świecie, podobnie jak piękna Jennifer Lopez, jedna z najbardziej znanych piosenkarek i niekwestionowana królowa muzyki pop.