ENI z wyszukiwarką olejów
Użytkownicy olejów opatrzonych powszechnie znanym przez zmotoryzowanych znakiem sześcionogiego psa zauważyli, że na opakowaniach tych olejów, wprowadzanych do sprzedaży, nie ma nazwy Agip, a jest ENI. To efekt zmian zachodzących we włoskim koncernie. Sześcionogi pies jest obecnie znakiem handlowym wszystkich wyrobów włoskiego koncernu, sprzedawanych pod wspólną marką ENI, która zastąpiła dotychczasowe marki.
- Od początku roku do naszych odbiorców docierają partie opakowań z sześcionogim psem i nazwą ENI – mówi Rafał Szyszkowski z BP Techem SA, przedstawiciela koncernu ENI w Polsce od 2003 roku. – Nie oznacza to oczywiście, że wycofujemy z rynku stare opakowania. Będą dostępne aż do wyczerpania zapasów. Wraz z ustandaryzowaniem logo nastąpiła też zmiana w gamie produktów. Obecna jest mniej liczna niż poprzednia, ale pokrywa te same i nowe zastosowania.
Aby ułatwić wyszukanie odpowiedniego oleju koncern uruchomił specjalną wyszukiwarkę w języku polskim (http://eni-ita.lubricantadvisor.com/?lang=pol). Zawarte w niej informacje pozwalają właścicielom samochodów osobowych i ciężarowych oraz autobusów, motocykli, skuterów, mopedów, quadów, urządzeń rolniczych i maszyn przemysłowych dokonać właściwego wyboru.
Sześcionogi pies od 1952 roku jest logo firmy. Oleje dla motoryzacji z tym logo znane są w ponad 100 krajach świata. Zapewniają najlepsze osiągi i ochronę do wszystkich rodzajów silników.