Droga do BMW prowadzi przez Janki - otwarcie nowego salonu
Bawaria Motors, dealer samochodów BMW i MINI, zainaugurował działalność nowego salonu samochodowego w Jankach koło Warszawy. Obiekt dealerski oferuje Klientom zarówno nowe samochody marki BMW i MINI, jak i auta używane, w ramach programu Premium Selection.
Oficjalnemu otwarciu salonu towarzyszył prapremierowy pokaz nowego samochodu BMW X3, który charakteryzuje się nowoczesnym, stylowym designem, przestronnym wnętrzem, a także dynamicznym, a zarazem ekonomicznym silnikiem, który zapewnia mu wysokie osiągi przy niskim spalaniu.
Nowy salon, usytuowany przy głównej trasie wylotowej z Warszawy w kierunku Krakowa i Katowic, w niedalekim sąsiedztwie centrum handlowego w Jankach, oferuje Klientom łatwy dojazd oraz duży, wygodny parking. Do dyspozycji Klientów oddano 2 500 m2 przestrzeni, w ramach której przygotowano stanowiska sprzedażowe oraz oferujące usługi finansowania zakupu i ubezpieczenia, a także w pełni wyposażony autoryzowany serwis samochodowy. Standard salonu i serwisu dostosowano do najnowszych ogólnoświatowych wymogów marek BMW oraz MINI.
O kompleksową obsługę klienta zadba zespół specjalistów w zakresie sprzedaży, kredytów, leasingu i ubezpieczeń oraz wykwalifikowany zespół techniczny obsługujący serwis. Salon oferuje także Klientom możliwość wyceny i odsprzedaży dotychczas posiadanych aut. W ofercie salonu znajdzie się pełna gama samochodów marki BMW i MINI dostępnych na polskim rynku, w tym nowe BMW X3, którego prapremiera towarzyszyła oficjalnemu otwarciu salonu.
„Naszym celem jest zapewnienie Klientom nie tylko najwyższej klasy samochodów, ale również wysokiej jakości obsługi w pełnym zakresie – sprzedaży, usług finansowania oraz serwisu. Cieszymy się również, że wraz z otwarciem salonu mamy możliwość zaprezentowania nowej odsłony popularnego samochodu BMW X3, który z pewnością spotka się z dużym zainteresowaniem Klientów i spełni ich najbardziej nawet wygórowane oczekiwania” – powiedział Erik Jan Winter, wiceprezes Bawaria Motors Sp. z o.o.
Partnerami oficjalnej uroczystości otwarcia nowego salonu były firmy: Ferrero Rocher, Mobil1, Athlon, Michelin, STOCK Polska, Panasonic Marketing Europe GmbH (oddział w Polsce), Poljot Euro – wyłączny dystrybutor rosyjskich zegarków marki Aviator, Sushi Bar Besuto oraz Palarnie.pl.
Nowa inwestycja jest pierwszym krokiem firmy PGA Polska, spółki – matki Bawaria Motors, do stworzenia w Jankach „miasteczka samochodowego”, w którym Klienci będą mieli możliwość skorzystania z oferty dealerów różnych marek samochodowych.
Nowe BMW X3 pojawi się oficjalnie na polskim rynku 27 listopada 2010 roku. W nowej wersji samochodu BMW stawia na wysoki komfort jazdy, bezpieczeństwo oraz zwiększone osiągi przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa i emisji spalin. X3 cechuje lepsza zwrotność, powiększone wnętrze oraz innowacyjne opcje wyposażenia.
Nowa wersja powstała na bazie BMW serii 3 i jest o 12 mm wyższa, 83 mm dłuższa i 28 mm szersza od modelu pierwszej generacji, dzięki czemu Klienci będą mieli do dyspozycji większą przestrzeń dla pasażerów oraz powiększony bagażnik, którego pojemność wynosi – w zależności od położenia tylnych siedzeń – od 550 do 1600 litrów. W Europie nowe BMW X3 oferowane będzie w momencie debiutu rynkowego z dwoma silnikami. Model xDrive20d wyposażono w 2-litrowy, wysokoprężny silnik o mocy 184 KM o maksymalnym momencie obrotowym 380 Nm oraz 6-stopniową manualną skrzynię biegów. Jako opcja dostępna jest również wersja z 8-biegową skrzynią automatyczną.
Wersja z czterocylindrowym silnikiem diesla przyspiesza od 0 do 100 km/h w 8,5 sekundy i rozpędza się maksymalnie do 210 km/h. Średnie spalanie wynosi w tym przypadku 5,6 litra/100 km. BMW X3 xDrive35i z kolei wyposażony został w sześciocylindrowy silnik benzynowy, który produkuje 306 KM mocy i 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje mu 5,7 sekundy, a maksymalna prędkość wynosi 245 km/h. Średnie zużycie paliwa utrzymuje się na poziomie 8,8 litra/100 km.