Doskonałe wyniki sprzedaży Suzuki Motor Poland w lipcu 2011 r.
Z przyjemnością informujemy, że sprzedaż nowych samochodów marki Suzuki w Polsce kolejny raz wykazuje wzrost w porównaniu z rokiem 2010. Sprzedaż w lipcu br. wyniosła 549 sztuk, co stanowi przyrost +6,6% w porównaniu z czerwcem 2010 r. (515 sztuk). Co bardzo istotne, jest to 13 z rzędu miesiąc wzrostu sprzedaży w Polsce.
Lepsze wyniki odnotowujemy także w ujęciu rocznym: 4.204 sztuk w 2011 r., czyli +5,3% w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego (3.993 sztuki).
Na szczególną uwagę zasługuje rosnąca popularność miejskich modeli Suzuki, które są coraz chętniej wybierane przez polskich klientów. Modele Alto, Splash oraz Swift są komfortowe, zwrotne i bardzo oszczędne. Nowoczesne jednostki napędowe 1.0 oraz 1.2 zapewniają solidne osiągi przy niewielkim zużyciu paliwa.
Skumulowana sprzedaż roczna najmniejszego modelu Alto wyniosła na koniec lipca 477 sztuk, co stanowi wzrost o 26,2% w porównaniu z 2010 r. (378 sztuk). Model Splash zyskuje 13,7% (298 sztuk w 2011 roku w porównaniu do 262 sztuk w 2010 roku).
Największym przyrostem sprzedaży może pochwalić się najnowsza generacja modelu Swift; skumulowana sprzedaż do końca lipca 2011 roku kształtowała się na poziomie 1.244 sztuk. Oznacza to wzrost aż o 43,3% w porównaniu ze sprzedażą w 2010 roku (868 sztuki).
Wyniki sprzedaży Nowego Swifta stanowią potwierdzenie jego atrakcyjnego wzornictwa oraz doskonałych walorów użytkowych połączonych z maksymalnym poziomem bezpieczeństwa 5* EuroNCAP (7 poduszek powietrznych oraz system ABS z EBD i wspomaganiem hamowania awaryjnego BAS, system stabilizacji toru jazdy ESP z kontrolą trakcji jako wyposażenie standardowe wszystkich wersji).
Dobre wyniki sprzedaży w Polsce wpisują się w ogólnoświatową tendencję rozwojową Suzuki, przejawiającą się nie tylko lepszymi wynikami finansowymi, ale także śmiałymi planami inwestycyjnymi.