Dobry początek roku dla Peugeot w Polsce
Peugeot Polska utrzymuje zapoczątkowaną w ubiegłym roku wzrostową tendencję sprzedaży.
Peugeot Polska utrzymuje zapoczątkowaną w ubiegłym roku wzrostową tendencję sprzedaży.
W styczniu br. Peugeot sprzedał 1 647 sztuk samochodów, odnotowując 5,96% udziału w rynku i tym samym plasując się na 7. pozycji w rankingu 10 najlepiej sprzedających się marek w Polsce.
Sukces ten jest rezultatem zaproponowania Klientom szerokiej oferty samochodów z rocznika 2010 (jedna cena dla wszystkich wersji modeli 207 i 308), jak również konkurencyjnej propozycji dotyczącej samochodów z nowego rocznika.
Niewątpliwym atutem w dalszej ofensywie Peugeot będzie nowy model 508, z którym Marka wiąże nadzieje na sukcesy handlowe. Wprowadzenie tego modelu na polski rynek będzie miało miejsce w marcu.