Dobry pierwszy kwartał Chevroleta w Polsce
W pierwszym kwartale 2011 roku Chevrolet zanotował na polskim rynku sprzedaż na poziomie 2 223 sztuk. Jest to wzrost o 25% (447 sztuk) w stosunku do analogicznego okresu w ubiegłym roku (1 776 samochodów).
Najpopularniejszym modelem w gamie jest Aveo – 56% sprzedaży marki w Polsce (wzrost o 19% w porównaniu do pierwszego kwartału 2010 roku). Kolejne miejsca zajmują modele: Spark (19% sprzedaży) oraz Cruze (16% sprzedaży). Chevrolet Spark, konkurujący w segmencie najmniejszych samochodów, podwoił swoją sprzedaż (108%) w pierwszych 3 miesiącach roku w stosunku do tego samego okresu rok wcześniej, zaś sprzedaż Cruze’a wzrosła o 88%.
„Silną pozycją w gamie Chevroleta jest model Aveo, który tradycyjnie cieszy się popularnością. Jednakże wzrost sprzedaży całej marki wynika przede wszystkim z dobrego przyjęcia przez rynek modeli nowej generacji, takich ja Spark czy Cruze” – powiedział Andrzej Żelazny, dyrektor generalny Chevrolet Poland. „Wierzymy, że wprowadzenie kolejnych nowości oraz właśnie ogłoszona atrakcyjna oferta pozwoli na kontynuację tego trendu”.
Z dniem 1 kwietnia Chevrolet ogłosił ceny i promocje na samochody z roku produkcyjnego 2011. Ceny Sparka zaczynają się już od 27 990 zł, a Aveo można kupić od 28 990 zł. Ceny właśnie wprowadzonego na rynek rodzinnego Orlando zaczynają się od 59 990 zł, a nową Captivę można nabyć od 89 990 zł.
W 2011 r. Chevrolet wprowadza na polski rynek siedem nowości: vana Orlando, SUVa Captivę, nowego Aveo w wersji pięcio- i czterodrzwiowej, Cruze’a w wersji pięciodrzwiowej oraz sportowe Camaro w wersjach coupé i kabriolet.