Co inspiruje stylistów SKODY?
Na platformie Youtube ŠKODA rozpoczyna cykl czterech filmów oferujących unikatową szansę na poznanie kulis powstawania nowego modelu koncepcyjnego VisionS.
Debiutująca na marcowych targach motoryzacyjnych w Genewie ŠKODA VisionS wprowadza emocjonujący, krystalicznie wyrazisty design do segmentu SUV-ów, wyznaczając trendy dla przyszłego dużego modelu produkcyjnego czeskiej marki.Na czterech filmach dostępnych do obejrzenia na platformie Youtube, szef działu designu ŠKODY Jozef Kabaň wraz ze swoim zespołem wyjaśniają, czym kierują się i co inspiruje ich podczas rozwijania języka stylistycznego marki.
Estetyka, funkcjonalność i efekt krystalicznej wyrazistości: nowe projekty podkreślają pełen emocji charakter ŠKODY. Styl ten został zapoczątkowany dwa lata temu debiutem studialnego projektu VisionC, po czym przeszedł on do modeli seryjnych, nadając kształt nowym generacjom Fabii i Superba.
Teraz ŠKODA stawia kolejny krok: wprowadza swój wyjątkowy styl do segmentu SUV, zwiastując go prototypowym VisionS.
Czeski producent będzie publikował w internecie cztery kolejne części filmowej produkcji aż do rozpoczęcia targów Geneva Motor Show 1 marca.