Szukaj

Citroen na Salonie Samochodowym w Genewie

Przy okazji Salonu Samochodowego 2016 w Genewie, Citroën wkracza w kolejny etap rozwoju. Wprowadza nową, całościową strategię działania i przedstawia nowości w zakresie produktów, koncepcji i współpracy partnerskiej. Wspólnym mianownikiem prezentacji marki w Genewie będą energia i świeżość. Równocześnie stawia ona na rozwijanie nowych usług, mających ułatwiać życie użytkownikom. Na pierwszy plan wysuwa się nowa dynamika, której celem jest przekraczanie przyjętych schematów i budowanie nieznanych jeszcze doświadczeń w świecie motoryzacji. Ten nowy kierunek, wyraźnie wskazywany na genewskiej ekspozycji, będzie zaznaczał się coraz mocniej przez cały rok 2016.

Dodano: 8 lat temu,
autor: Materia³y prasowe,
zdjęcia: Materia³y prasowe
Zobacz również nasz wideotest
Mercedes-Benz AMG CLS 53 4matic+ - znowu robi zamieszanie
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...