Chevrolet kontynuuje dobrą passę na polskim rynku
Chevrolet kontynuuje świetną passę na polskim rynku w roku obchodów stulecia istnienia marki. Od początku roku sprzedanych zostało w Polsce już 6 758 nowych Chevroletów, co oznacza 22% wzrost (1 218 egzemplarzy) w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej – 5 540 samochodów. Wynik ten jest także wyższy o 588 sztuk od całkowitej sprzedaży w 2010 roku i jest to równocześnie rekordowy wynik w historii Chevroleta w Polsce (wszystkie dane wg Samar).
„Do końca jubileuszowego roku stulecia marki pozostał jeszcze miesiąc, a my już możemy świętować uzyskanie rekordowego wyniku sprzedaży Chevroleta w Polsce w historii. Liczymy na utrzymanie tego wysokiego wzrostu także w grudniu i zakończenie roku po raz pierwszy wynikiem ponad 7 000 sprzedanych samochodów”, mówi Andrzej Żelazny, dyrektor generalny Chevrolet Poland.
W listopadzie nabywców znalazły 694 egzemplarze nowych Chevroletów, tym samym ustanowiony został kolejny rekord, ponieważ nigdy wcześniej w historii Chevroleta w Polsce nie sprzedano w tym miesiącu większej liczby samochodów. W porównaniu do listopada 2010 roku sprzedaż wzrosła o prawie 17%.
Najpopularniejszym modelem w naszym kraju od początku 2011 roku było Aveo, którego sprzedano 3 330 egzemplarzy, czyli o 18% więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej, kiedy to nabywców znalazło 2 801 sztuk tego modelu. Szczególnie istotny w przypadku tego modelu jest fakt, że sprzedaż Aveo Classic w okresie styczeń – listopad 2011 jest prawie dokładnie taka sama jak w roku ubiegłym, a siłą napędzającą wzrost sprzedaży jest Nowe Aveo, które zadebiutowało w połowie tego roku. Kolejne miejsce na liście najpopularniejszych modeli w gamie Chevroleta zajmuje Spark, którego od początku roku sprzedano 1 207 egzemplarzy, czyli o 51% więcej niż w tym samym okresie rok wcześniej, kiedy sprzedano 799 egzemplarzy tego modelu. Trzecie miejsce na podium zajął Cruze z wynikiem sprzedaży w wysokości 1 073 sztuk, czyli aż o 67% więcej niż rok wcześniej, kiedy nabywców znalazły 642 sztuki tego modelu. W przypadku Cruze’a na wzrost sprzedaży wpływ miała coraz większa popularność modelu w wersji czterodrzwiowej, ale także wprowadzenie do oferty w tym roku tego popularnego kompaktu z pięciodrzwiowym nadwoziem.