Chevrolet i MOFILM poszukują zdolnych filmowców
Chevrolet wraz z globalną społecznością kreatywnych filmowców MOFILM zaprasza reżyserów z całego świata do tworzenia krótkometrażowych filmów, w których filmowcy mają za zadanie uchwycenie ducha podróży. Najlepszy z filmów zostanie zaprezentowany jako 30-sekundowy spot reklamowy podczas finału Super Bowl XLVI w 2012 roku.
„Wycieczki samochodem dostarczają historii pełnych przygód i wolności – bez względu na trasę i kraj” powiedział Joel Ewanick, dyrektor General Motors ds. marketingu globalnego. „Zgłoszeniami konkursowymi będziemy się dzielić online, a najlepsza praca zostanie zaprezentowana podczas transmisji finału Super Bowl XLVI w lutym 2012 roku”.
W styczniu, podczas finału Super Bowl XLV, reklama Chevroleta Camaro była najczęściej oglądaną reklamą telewizyjną wszechczasów. Firma Nielsen oszacowała, że 119.638.000 osób obejrzało „Miss Evelyn’s Wild Ride”, reklamę Camaro przedstawiającą dwóch mężczyzn opowiadających o swej wizji perfekcyjnego i najlepiej sprzedającego się sportowego samochodu w Ameryce. Do dziś to nagranie wideo zostało obejrzane ponad milion razy na portalu YouTube.
Począwszy od klasycznej Corvetty, zaprezentowanej w serialu telewizyjnym z lat sześćdziesiątych „Route 66”, aż po ostatnią rolę Camaro we właśnie wchodzącym na ekrany kin „Transformers: Dark of the Moon”, Chevrolet odegrał wielką rolę w historii telewizji i kinematografii. Obchodzący swoją setną rocznicę w 2011 roku, Chevy nadal tworzy historię, umożliwiając klientom filmowanie swojej własnej interpretacji Chevroleta i odbywanych w nim podróży.
Chevrolet i MOFILM współpracowali przy dotychczasowych inicjatywach w Stanach Zjednoczonych, Indiach i Europie. Chevrolet Route 66 stanowi pierwsze globalne przedsięwzięcie Chevroleta i MOFILMU.
Aby wziąć udział w tym globalnym konkursie, uczestnicy mogą zalogować się na stronie www.Mofilm.com/ChevroletRoute66 w celu pobrania wytycznych, dotyczących konkursu. Termin ostateczny zgłaszania nagrań wideo to godzina 12:00 czasu GMT, 1 grudnia 2011 roku.