Chevrolet dodaje gazu
Chevrolet zakończył kolejny miesiąc bardzo dobrym wynikiem. Według danych CEPiK w kwietniu polski rynek samochodów osobowych zanotował spadek sprzedaży o 5,3%. W tym czasie Chevrolet sprzedał 444 samochody, poprawiając swój wynik o 3,3% w porównaniu do kwietnia 2010 roku, kiedy sprzedano 430 sztuk. Od początku roku Chevrolet sprzedał 2 678 sztuk samochodów, co oznacza 21% wzrost w stosunku do analogicznego okresu w ubiegłym roku, kiedy to sprzedano 2 214 Chevroletów. Udział w rynku w tym okresie zwiększony został z poziomu 2,3% do 2,9%.
W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie samochodami z instalacją LPG, spowodowane utrzymującymi się wysokimi cenami paliw, Chevrolet wprowadził nową, atrakcyjną ofertę modeli zasilanych gazem. Aktualna gama samochodów z instalacją LPG obejmuje najpopularniejsze modele – Sparka można kupić już za 32 190 zł., a Aveo już od 34 990 zł. W najbliższym czasie Chevrolet planuje również sprzedaż modeli Cruze i Orlando zasilanych gazem. Dealerzy Chevroleta oferują obecnie możliwość zakupu aut z instalacją LPG w kredycie 50/50 z RRSO na poziomie 3,63% – jednym z najniższych na rynku. Systemy renomowanej marki BRC montowane są w punktach dealerskich i objęte są 3-letnią gwarancją z limitem do 100 tys. kilometrów lub 2-letnią gwarancją bez limitu kilometrów, podobnie jak samochody Chevroleta.
Aby klienci mogli łatwo zapoznać się z atrakcyjną ofertą Chevroleta, na stronie marki została udostępniona autoporównywarka, bazująca na danych uzyskiwanych od niezależnego dostawcy, firmy Jato. Pozwala ona obiektywnie porównać modele oferowane przez Chevroleta z samochodami innych producentów. Pod adresem http://www.chevrolet.pl/samochody/auto-porownywarka/ program umożliwia porównanie silników i poziomu wyposażenia oraz opcji dodatkowych. Można tam też sprawdzić najbardziej atrakcyjne ceny z uwzględnieniem aktualnych promocji. Program jest łatwy w obsłudze i intuicyjny, podpowiada, które samochody należą do tej samej klasy aut. Porównania są oparte na informacjach pochodzących od producentów, zbieranych i opracowywanych przez niezależną firmę badawczą – Jato.
W 2011 r. Chevrolet wprowadza na polski rynek siedem nowości: vana Orlando, SUVa Captivę, nowego Aveo w wersji pięcio- i czterodrzwiowej, Cruze’a w wersji pięciodrzwiowej oraz sportowe Camaro w wersjach coupé i kabriolet.