Bartosz Cichocki, z salonu Volkswagena Krotoski Cichy, został vice-mistrzem świata sprzedawców części zamiennych
Pod hasłem „One brand, one team, one challenge” odbył się w Wolfsburgu finał Światowego Konkurs Kompetencji - Volkswagen Retail Qualification World Championship. Christian Klingler, Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu koncernu Volkswagen i marki Volkswagen Samochody Osobowe wyróżnił wczoraj zwycięzców. W finale wzięło udział około 300 uczestników z 80 krajów. W klasyfikacji reprezentacji krajowych zwyciężyła drużyna z Austrii przed Danią i Białorusią. W kategorii sprzedawców wygrał Bernhard Rudolf z Austrii. Zwycięzcą wśród doradców serwisowych jest Martin Kadner z Czech. Rywalizację w kategorii techników serwisowych wygrał Kosuke Endo z Japonii. Najlepszym pracownikiem działu części zamiennych jest Oliver Bayer z Niemiec, drugie miejsce w tej kategorii zajął Bartosz Cichocki pracujący na co dzień w salonie Volkswagena Krotoski Cichy, usytuowanym w Przeźmierowie koło Poznania.
„W Volkswagenie robimy wszystko, aby nasi klienci na całym świecie byli zachwyceni zarówno doskonałymi samochodami, jak i serwisem na najwyższym poziomie. Bowiem zadowoleni klienci są kluczem do tego, by Volkswagen do 2018 roku stał się numerem jeden wśród marek wolumenowych. Nasze mistrzostwa świata dla pracowników handlu detalicznego bez wątpienia nam w tym pomogą” – powiedział Klingler podczas uroczystości rozdania nagród zwycięzcom.
Volkswagen zorganizował międzynarodowe zawody dla pracowników swoich partnerów już po raz piąty. Celem rywalizacji jest stała poprawa jakości sprzedaży i serwisu na wszystkich rynkach i w ten sposób dalsze podniesienie poziomu zadowolenia klientów z marki Volkswagen.
Po raz pierwszy w tym roku wyróżniona została reprezentacja kraju. Stworzenie nowej kategorii ma na celu zacieśnienie współpracy działów Sprzedaży i Obsługi Posprzedażnej w salonach Volkswagena. Obok mistrzów świata w poszczególnych specjalizacjach, w tym roku wyróżnione zostały także najlepsze regiony krajów. Kolejnym ważnym aspektem RQWC jest określenie aktualnego poziomu wiedzy organizacji handlowych i serwisowych Volkswagena w krajach biorących udział w konkursie. W ten sposób możliwe jest stworzenie ofert szkoleń dostosowanych do potrzeb poszczególnych krajów. Mistrzostwa świata są ważnym czynnikiem pozwalającym ujednolicić kwalifikacje pracowników sprzedaży i serwisu Volkswagena na całym świecie.