Audi wyróżnione jako "Brand of the Year"
W tym roku po raz pierwszy zorganizowany został konkurs Automotive Brand Contest. Audi wypadło w nim bardzo dobrze i wygrało nie tylko w specjalnej kategorii „Brand of the Year”, lecz zostało wyróżnione także w siedmiu z 13 kategorii jako „Best of Best”. Konkurs Automotive Brand Contest organizowany jest przez German Design Council - to pierwszy międzynarodowy konkurs marek i stylistyki przemysłu motoryzacyjnego. Nagrody zostaną oficjalnie wręczone 13 września we Frankfurcie, w ramach IAA, podczas Nocy Stylistów (Designers’ Night).
„Audi zostało wybrane nie tylko Brand of the Year, otrzymało także wyróżnienia w siedmiu różnych kategoriach” – podsumował Stefan Sielaff, szef Stylistów Audi. „Jesteśmy dumni z tego wyniku, ponieważ chodzi tutaj o całościowy obraz marki, zarówno o stylistykę jak i marketing. Chcemy zawsze zaskakiwać i budzić emocje we wszystkich dziedzinach naszej działalności” – dodał Sielaff.
Tytuł „Best of Best” przyznano Audi e-tron Spyder w kategorii „Concept & Studie”, Audi A1 clubsport quattro w kategorii „Accesoires & Tuning”. LED Matrix Beam – nieoślepiające światła diodowe Audi zostały wyróżnione w kategorii „Components & Technical”, Audi Carbon Ski w kategorii „Lifestyle”. Audi AreA1 – mobilny tor do jazdy testowej dla Audi A1 wygrał w kategorii „Architektur & Events”. Ponadto launch mailing Audi Q3 zdobył pierwszą nagrodę w kategorii „Print”.