Andre Agassi – nowa twarz KIA
W ostatnim czasie KIA Motors położyła szczególny nacisk na tzw. „Marketing sportowy”. Patronat nad Wielkoszlemowym Turniejem Tenisowym Australian Open, liczne działania promocyjno-reklamowe na antenie EuroSport czy też współpraca przy organizacji Mistrzostw Świata w piłce nożnej Korea-Japonia 2002 dążą do zmiany wizerunku marki.
W ostatnim czasie KIA Motors położyła szczególny nacisk na tzw. „Marketing sportowy”. Patronat nad Wielkoszlemowym Turniejem Tenisowym Australian Open, liczne działania promocyjno-reklamowe na antenie EuroSport czy też współpraca przy organizacji Mistrzostw Świata w piłce nożnej Korea-Japonia 2002 dążą do zmiany wizerunku marki, której pojazdy mają być postrzegane jako dynamiczne, dla ludzi młodych, preferujących aktywny styl życia.
Nową politykę KIA najlepiej odzwierciedlają najnowsze modele, na czele z Sorento, którego sprzedaż tylko w sierpniu wyniosła ponad 11.000 szt.
Realizując nową politykę KIA Motors podpisała 2-letni kontrakt reklamowy z jednym z najlepszym tenisistów ostatnich lat – Andre Agassim.
Jak powiedział Vice Prezydent KIA Motors Corporation, Mark Juhn, "Kia pozycjonuje się jako marka dla młodych, lubiących sportowy tryb życia, a Andre Agassi w sposób idealny łączy te wartości”.
<strong>Źródło: Kia Motors</strong>