Infiniti potrzebuje nowego modelu
Infiniti sprzedaje się coraz lepiej. Podstawowym rynkiem zbytu jest oczywiście USA, gdzie w ubiegłym roku rozeszło się 100 tys. pojazdów (27,5% wzrostu). Niemiecka konkurencja (BMW, Mercedes, Audi) notuje jednak znacznie lepsze wyniki.
Infiniti sprzedaje się coraz lepiej. Podstawowym rynkiem zbytu jest oczywiście USA, gdzie w ubiegłym roku rozeszło się 100 tys. pojazdów (27,5% wzrostu). Niemiecka konkurencja (BMW, Mercedes, Audi) notuje jednak znacznie lepsze wyniki.
Właśnie z tego powodu włodarze japońskiej marki rozważają stworzenie nowego samochodu. Nie ustalono jeszcze z jakiego segmentu miałby to być pojazd. Mówi się o limuzynie pokroju Mercedesa S, Audi A8 czy BMW 7 lub samochodzie sportowym mogącym konkurować z Audi R8. Warto pamiętać, że już w 2009 roku, Infiniti pokazało Infiniti Essence – dwumiejscowy samochodów koncepcyjny z hybrydowym napędem o mocy 600 KM. Może tędy droga?