Hyundai zaprasza do gry w Velostera na Time Square
Oto kolejny przykład na to, że pomysłowość specjalistów od marketingu nie zna granic...
Oto kolejny przykład na to, że pomysłowość specjalistów od marketingu nie zna granic...
W ramach kampanii promocyjnej nowego coupe Veloster, marketingowcy Hyundaia zorganizowali na słynnym nowojorskim Time Square innowacyjną reklamę w postaci ogromnego billboardu. Ale nie byle jakiego...
Jak się okazuje, ekran posłużył jako wyświetlacz interaktywnej gry "Hyundai Race", w której wcielamy się w kierowcę wirtualnego Velostera, a nasza rozgrywka widoczna jest dla szerokiej publiczności.
Aby wziąć udział w grze, wystarczy pobrać na swojego iPhone'a aplikację "Hyundai Race" i połączyć się z siecią WiFi Hyundaia na Time Square. Oryginalny i ogromny symulator dostępny będzie do końca roku.
Dodano: 12 lat temu,
autor:
kaytek_rx4