Hyosung wkracza do Polski - czy przetrwa?
Polski rynek motocykli i motorowerów jest specyficzny. Co prawda sprzedaż nowych maszyn systematycznie rośnie, ale głównie jest to tania „chińszczyzna”.
Z wyjątkowo niskimi cenami jednośladów z Kraju Środka konkurować nie sposób. O klienta można jednak zawalczyć korzystnym stosunkiem jakości do ceny. Z pewnością taki argument będzie często podnoszony przez dealerów koreańskiej marki Hyosung, która w marcu zadebiutuje na polskim rynku.
Wyłącznym przedstawicielem Hyosunga będzie Arkus & Romet Group. Spółka z Dębicy liczy, że motocykle importowane z Korei uzupełnią brakujący na rynku segment motocykli z silnikami o średnich pojemnościach. Hyosung być również alternatywą dla używanych jednośladów.
Czy klientów uda się przekonać? Z pewnością pomogą w tym solidne rozwiązania techniczne oraz atrakcyjna stylizacja aktualnej gamy Hyosunga. Koreańskie maszyny cieszą się sporą popularnością w Niemczech. Obecnie Hyosung ma w ofercie 11 maszyn z silnikami o pojemnościach 124-680 ccm.