Husaberg TE250 i TE300 na 2011 rok
Husaberg uzupełnia swoją ofertę o dwa nowe modele offroadowe; wyposażone w dwusuwowe silniki, motocykle TE250 i TE300.
<p style="text-align: justify;"><span class="wstepniak"><strong>Husaberg</strong> uzupełnia swoją ofertę o dwa nowe modele offroadowe; wyposażone w dwusuwy, <strong>motocykle</strong> TE250 i TE300.</span><br />
<br />
<b><strong>Motocykle</strong></b>, wyposażone w <b>dwusuwowe silniki</b> o pojemności <b>249</b> i <b>293,2 ccm</b>, bazować mają na <b>modelu KTM EXC</b>. Wyposażono je w dwa startery – elektryczny i tradycyjny – sześciostopniową skrzynię biegów oraz <b>mapy zapłonu</b> z dwiema opcjami ustawienia za pomocą przełącznika umieszczonego na kierownicy. <b>Hamulce </b>oraz <b>hydrauliczne sprzęgło</b> do <b>TE250</b> i <b>TE300</b> zapewniło<b> Brembo</b>. Oprócz tego<b> <strong>motocykle</strong></b> mają wzmocnioną główkę ramy, nowe <b>widelce typu upside-down</b> od WP, <b>amortyzator PDS</b>, wzmocnione <b>koła szprychowe DID</b> z piastami CNC oraz aluminiowe <b>tłumik</b>, ramę i kierownicę. <b>Zbiornik paliwa </b>obu modeli pomieści<b> 11 l paliwa</b>. <b>Reflektory motocykli</b> otrzymały <b>homologację E2</b> i <b>E3</b>, konieczną w<b> World <strong>Enduro</strong> Championship</b>. <br />
<br />
Na razie nie wiadomo jaki będzie koszt <b>terenowych dwusuwów</b>, które, zdaniem producenta, mają zrewolucjonizować rynek <b>motocykli offroadowych</b>. Pożyjemy, zobaczymy...</p>
Iza Prochal