Huragan, czyli dwa w jednym - Honda CBR 1000F i KTM RC8
Ian McElroy jest autorem przemiany starej Hondy w niezwykłego customa, przypominającego na pierwszy rzut oka innego sportowca - KTM RC8.
<p style="text-align: justify;"><span class="wstepniak">Ian McElroy jest autorem przemiany starej Hondy w niezwykłego customa, przypominającego na pierwszy rzut oka innego sportowca – <strong>KTM RC8</strong>.</span></p>
<p style="text-align: justify;"><br />
Jeśli zawsze chciałeś mieć <b><strong>KTM RC8</strong></b>, a w garażu stoi jedynie <b><strong>Honda</strong> CBR 1000F z 1987 roku</b>, jesteś uratowany. <b>Ian McElroy</b> udowodnił, że stara <b><strong>Honda</strong></b> może zmienić się niczym brzydkie kaczątko w łabędzia, a całość śmiało mogłaby konkurować z seryjnym austriackim <b>motocyklem sportowym</b>. Tak właśnie powstała <b><strong>Honda Hurricane</strong></b>.</p>
<p style="text-align: justify;"><br />
Kanciaste linie <b>customa</b> przywodzące na myśl sylwetkę <b><strong>KTM RC8</strong></b>, tworzą pospawane arkusze aluminium, z których zrobione owiewki. Aluminiowe <b>błotniki </b>zostały wykonane ręcznie tak samo, jak nowa rama i tłumik wzmocniony włóknem szklanym. Oryginalny <b>silnik </b>o pojemności <b>988 ccm</b> z rozrządem DOHC został stuningowany dzięki<b> filtrom K&N</b> i customowemu systemowi wydechowemu – dzięki tym zmianom osiągana przezeń moc wynosi teraz <b>130 KM</b> (wykazana na hamowni). Oryginalne zegary, które były zbyt duże, zastąpiono <b>wskaźnikami Veypor</b>, które są wyposażone m.in. w opcję zapisywania prędkości, wskazywania temperatury i poziom paliwa. Zmieniono także oryginalne reflektory –<b> <strong>Honda Hurricane</strong></b> otrzymała <b>światła LED</b>.</p>
<p style="text-align: justify;"><br />
Takiego <b>motocykla</b> nie powinno się jedynie oglądać. Powinno się go usłyszeć. <br />
</p>
Iza Prochal