Honda The Brat - customowa 40-latka z Australii
W pewnym wieku można zaryzykować zmiany wizualne, które wychodzą tylko na korzyść. Tak na pewno jest w przypadku tej customowej Hondy CB 350.
<p style="text-align: justify;">
<span class="wstepniak">W pewnym wieku można zaryzykować zmiany wizualne, które wychodzą tylko na korzyść.</span><br />
<br />
Niemalże 40-letnia (1972 rok) <strong>Honda CB 350</strong> wpadła w ręce Australijczyków, Rexa Havoca i Brada, z ekipy z garażu customowego <strong>Garage Project Motorcycles</strong>. Tak powstał <strong>cafe racer</strong>, który otrzymał nazwę <strong>The Brat</strong> i szybko stał się gwiazdą motocyklowych mediów, zajmując także drugie miejsce podczas konkursu <strong>customowego </strong>na wystawie<strong> All Japanese Motorcycle Show</strong> w Perth.<br />
<br />
<strong>Motocykl </strong>kosztował na e-Bayu równowartość 1200 euro, a jego zakup był totalnie przypadkowy, w co wciąż nie może uwierzyć żona Havoca. Krok po kroku <strong>Honda </strong>otrzymywała nowe elementy, które przełożyły się na finalny efekt prezentowany na zdjęciach. Zmieniono niemal wszystko: wydłużono wahacz, dodano nową kierownicę typu drag bar i nową rurową ramę. <strong>Motocykl </strong>otrzymał m.in. customowy prędkościomierz z zabawnymi oznaczeniami, płaską kanapę, nowy wydech w otulinie, hamulce bębnowe, montowane z boku przedniego koła lusterko, opony Firestone w stylu vintage oraz niesymetryczne malowanie.<br />
<br />
<strong>Rex Havoc</strong>: ,,Chciałem mieć <strong>motocykl</strong>, którym mogę jeździć po Perth z uśmiechem na twarzy. Żeby to osiągnąć, nie musiał on mieć mocy 100 KM, hamulców z podwójnymi tarczami Brembo i zawieszenia Ohlins".<br />
<br />
Szczegóły dotyczące modyfikacji znajdziecie na stronie <strong><a href="http://garageprojectmotorcycles.tumblr.com/custom3">Garage Project Motorcycles</a></strong>. Czy Wam <strong>customowa <strong>Honda CB 350</strong> <strong>The Brat</strong></strong> podoba się tak samo, jak naszej redakcji?</p>
Iza Prochal