Forum Branży Motoryzacyjnej
Jeśli jesteś odpowiedzialny za koordynowanie jakości, kształtowanie relacji z dostawcami, poprawę mierzalności i efektywności produkcji oraz implementację nowoczesnych metod zarządzania, Forum „ Dostawca Producent Klient” jest idealnym miejscem, aby dowiedzieć się więcej.
<strong>Jeśli jesteś odpowiedzialny za koordynowanie jakości, kształtowanie relacji z dostawcami, poprawę mierzalności i efektywności produkcji oraz implementację nowoczesnych metod zarządzania, Forum „ Dostawca Producent Klient" jest idealnym miejscem, aby dowiedzieć się więcej.</strong><br/>
<p class="maintext"><strong>Dostawca Producent Klient<br/>
Jak zapewnić jakość w każdym ogniwie łańcucha dostaw? </strong></p>
<p class="maintext">10–11 września 2008, Hotel Polonia Palace, Warszawa</p>
<p class="maintext">W programie m.in.:<br/>
1. Doskonalenie jakości gwarantem najlepszych relacji z dostawcami<br/>
2. Skuteczne sposoby rozwiązywania bieżących problemów produkcyjnych<br/>
3. Najlepsze metody doskonalenia jakości w praktyce – FMEA, Bramki Jakości, Lean, Six Sigma<br/>
4. Jak z powodzeniem implementować Global Customer Audit<br/>
5. Planowane zmiany w certyfikacji dla branży</p>
<p class="maintext">Zapraszamy również do udziału w Warsztacie:<br/><br/>
<p class="maintext"><strong>Klient w centrum uwagi<br/>
Innowacyjne metody budowania relacji</strong><br/>
12 września 2008 r, Hotel Polonia Palace w Warszawie</p>
<p class="maintext"><strong>Dlaczego warto wziąć udział w forum i warsztacie</strong><br/>
1. Współczesny rynek motoryzacyjny nie pozostawia złudzeń – jakość w motoryzacji jest najważniejszym czynnikiem konkurencyjności, ważniejszym niż cena. Stwarzamy Państwu możliwość poznania sposobów zapewniania jakości w każdym ogniwie łańcucha dostaw, a tym samym unikania awaryjności i minimalizownia usterek. <br/>
2. W roli Prelegenta, po raz pierwszy w Polsce, wystąpi Pan Marek Sitar z Delphi Packard Electric Ceska Republika s.r.o.. Ekspert w dziedzinie jakości, odpowiedzialny za działy jakości w Europie Centralnej i Wchodniej. Z Uczestnikami Forum podzieli się doświadczeniami i radami z obszaru organizacji procesu produkcyjnego oraz kontroli jakości w różnych europejskich zakładach produkcyjnych. <br/>
3. Uczestnictwo w tym wyjątkowym wydarzeniu stwarza unikatową platformę wymiany wiedzy i doświadczeń z Państwa kooperantami i konkurentami. Tylko podczas Forum „Dostawca Producent Klient" dowiedzą się Państwo jak ze zwykłego dostawcy stać się równoprawnym partnerem w relacjach z kooperantami, jak zyskać konkurencyjną przewagę. <br/>
4. Przygotowaliśmy dla Państwa program Forum, opracowany we współpracy z ekspertami w dziedzinie jakości i produkcji. <br/>
5. Forum „Dostawca Producent Klient" jest trzydniowym wydarzeniem, koncentującym Państwa uwagę na praktycznych rozwiązaniach oraz trendach w branży. Dowiedzą się Państwo, jak zapobiegać sytuacjom kryzysowym oraz w jakim stopniu japońskie podejście do organizacji procesu produkcyjnego wykorzystywać w polskich warunkach. Tylko podczas Forum poznają Państwo efektywne sposoby zapewniania jakości poparte przykładami skutecznych wdrożeń.</p>
<p class="maintext">Zaproszenie kierujemy w szczególności do: <br/>
• Dyrektorów i Kierowników ds. Jakości<br/>
• Dyrektorów i Kierowników ds. Produkcji<br/>
• Dyrektorów Operacyjnych<br/>
• Dyrektorów ds. Zintegrowanych Systemów Zarządzania Jakością<br/>
• Pełnomocników Zarządu ds. Jakości<br/>
• Dyrektorów Marketingu<br/>
• Brand Managerów<br/>
• Dyrektorów Sprzedaży<br/>
• Kadry kierowniczej zainteresowanej wdrożeniem nowych rozwiązań zwiększających wydajność produkcji oraz wszystkich osób zainteresowanych optymalizacją procesów produkcyjnych.</p>
<p class="maintext">Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowym programem spotkania oraz pełną listą prelegentów na naszej stronie internetowej <a href=http://www.informedia-poland.com/client/index.aspx>www.informedia-poland.com</a></p>
<p class="rgh"><strong>Źródło: Informedia Polska</strong></p>