Formuła wnętrza
Kolejna odsłona najnowszego Ferrarim - tym razem pokazane wnętrze. Niecodzienny kokpit wykorzystuje rozwiązania z Formuły 1.
Wydaje się, że tym razem uroda miała ustąpić miejsca ergonomii, a naczelnym hasłem konstruktorśw było - wszystko pod ręką, a w zasadzie pod palcem. Zlikwidowano wszystkie dźwigienki na kolumnie kierownicy i zamiast nich wykorzystano przyciski na kierownicy. Pod lewym kciukiem np. jest przycisk start - stop, a także przyciski zmieniające sztywność amortyzatorów i włączające światła samochodu. Mbniej ważne funkcje, takie jak radio czy nawigacja są umieszczone na desce rozdzielczej. ale blisko palców kierowcy. Nowe Ferrari jest lżejsze i bardziej aerodynamiczne od poprzedników. Silnik V8 o mocy 570 KM rozpędza je do 100 km/h w 3,4 sekundy. Trzymanie rąk na kierownicy ma więc dużr znaczenie.
(mysz)