Ford Focus III ozdobiony tatuażami
Choć od oficjalnej premiery Focusa trzeciej generacji minął już prawie rok, auto jeszcze długo nie pojawi się w europejskich salonach sprzedaży. Ford chce dopracować swój nowy kompakt do perfekcji, aby auto rozgromiło swoją najbliższą konkurencję, z Volkswagenem Golfem na czele.
Poprzez niezliczoną ilość testów technicznych i badań rynkowych, specjaliści z Forda zamierzają dopasować swój najnowszy produkt do jak najszerszego grona potencjalnych nabywców. Dopasowaniu Focusa do wymagań klienteli sprzyja z pewnością szykowany program personalizacji.
Amerykańskim nabywcom nowego Focusa, Ford zaproponował właśnie szeroki asortyment naklejek pozwalających na uatrakcyjnienie wyglądu zewnętrznego. „Tatuaże nadwoziowe”, zaprojektowane przez oddział Ford Custom Graphics, zostały zaoferowane w cenach od 120 do 470 dolarów (od 360 do 1420 złotych). Na klientów czeka aż 200 dostępnych wzorów.
Na swoje specjalnie przygotowane naklejki, Ford udziela 3-letniej gwarancji z limitem 36 tysięcy mil (niecałych 60 tysięcy kilometrów).