Ford Fiesta - nowe silniki, dodatki, kolory
Ford Fiesta nie może narzekać na brak zainteresowania, ale producent postanowił kuć żelazo, póki gorące prezentując odświeżoną wersję z kilkoma zmianami w ofercie.
Zacznijmy od silnika 1.5 TDCi, który teraz jest oszczędniejszy i bardziej ekologiczny. Średnie spalanie zdaniem producenta to 3,2 l/100km zaś emisja CO2 to teraz 82 g/km, czyli o 16 g/km mniej, niż poprzednio. Nie wiem jaki odsetek kierowców interesuje się zmniejszoną o 16 g/km emisją CO2, ale widać producent chce powiedzieć o wszystkim.
Warto również wspomnieć o odmianie Red and Black Edition, która teraz może być wyposażona w silnik 1.0 EcoBoost o mocy 125 KM oraz 1.5 TDCi o mocy 95 KM. Ponadto od teraz wszystkie specjalne wersje będą dostępne z silnikiem 1.0 o mocy 140 KM. Kilka zmian mamy również w temacie wyposażenia. Na przykład w modelu z wyposażeniem Titanium, producent dodał chromowany grill, nowe 16-calowe felgi z lekkich stopów oraz materiały wewnątrz.
W wariancie Trend znajdziemy halogeny projektorowe oraz światła LED do jazdy dziennej. W środku na kierownicy oraz lewarku zmiany biegów wylądowała skóra. Na deser dostajemy nowe kolory tj. Magnetic, Candy Red oraz Silver Silk. Co więcej, w odmianie Sport dach może być polakierowany na inny kolor: Frozen White, Panther Black, Race Red lub Candy Blue.