Fiat "500 by Gucci" trafił na polski rynek
Polski oddział Fiata wprowadził do sprzedaży specjalną wersję "500-ki" zaprojektowaną przez włoską markę odzieżową Gucci.
Samochód zaoferowano w naszym kraju w jednej wersji silnikowej (z 1,2-litrowym „benzyniakiem” o mocy 69 KM) oraz w dwóch wariantach kolorystycznych (z lakierem białym i czarnym). Specjalnego Fiata wyróżniono z zewnątrz zielono-czerwono-zielonym paskiem charakterystycznym dla Gucci, 16-calowymi felgami w stylu retro i emblematami Gucci.
Do kupna „500 by Gucci” zachęca bogate wyposażenie standardowe – bez dopłaty klienci otrzymują m.in. siedem airbagów, automatyczną „klimę”, rozbudowany system multimedialny, ekskluzywne elementy wykończeniowe deski rozdzielczej, skórzane obszycie kierownicy oraz skórzaną tapicerkę siedzeń (z nadrukiem „Guccissima”).
Niestety, unikalny charakter i wysoki standard wyposażenia specjalnego Fiata wywindował niemałe kwoty zakupu – za wersję nadwoziową hatchback trzeba zapłacić 66.000 złotych, natomiast za cabrio 77.000 złotych.