Fabrycznie nowy klasyk - Kawasaki W800 Ltd 50
Chciałbyś jeździć motocyklem spod przysłowiowej igły, który wygląda jak klasyk sprzed kilkudziesięciu lat? Żaden problem. Kawasaki Deutschland postanowiło odpowiedzieć na specyficzną potrzebę klientów.
Na tamtejszy rynek trafi limitowana wersja Kawasaki W800. Wersja W800 Ltd 50, jak sama nazwa wskazuje, powstanie w liczbie 50 egzemplarzy. Jednoślad wyróżniają emblematy na zbiorniku paliwa, owiewka i kanapa utrzymana w stylu cafe-racerów oraz zmodyfikowany układ wydechowy. Za specjalną wersję motocykla Kawasaki życzy sobie 9995 euro.
Wszystkie akcesoria można otrzymać też za dopłatą do modeli W 800 oraz W800 Special, które są tańsze od limitowanej serii – kosztują odpowiednio 8,2 i 8,5 tysiąca euro. W czym tkwi haczyk? W800 Special z pełnym pakietem dodatków będzie o ponad tysiąc euro droższy od limitowanego W800 Ltd 50.
Pod względem technicznym różnic brak. Motocykle są napędzane dwucylindrowymi czterosuwami o pojemności 773 ccm. Zasilany wtryskiem silnik dostarcza 48 KM przy 6500 obr./min oraz 60 Nm przy 2500 obr./min. Napęd przenoszą pięciostopniowe skrzynie oraz łańcuch. W stanie gotowości do jazdy Kawasaki W800 waży 217 kilogramów.
Na szprychowe felgi trafia ogumienie w obecnie rzadko spotykanym rozmiarze 100/90-19M/C 57H oraz 130/80-18M/C 66H. Ukłonem w stronę maszyn sprzed lat jest również tylny bęben hamulcowy.