Elektryczne skutery Smart i MINI na paryskich targach motoryzacyjnych
Mercedes i BMW po raz pierwszy pokażą swoje skutery elektryczne w październiku na targach motoryzacyjnych w Paryżu.
<p style="text-align: justify;"><span class="wstepniak"><strong>Mercedes</strong> i <strong>BMW</strong> po raz pierwszy pokażą swoje <strong>skutery</strong> elektryczne w październiku na targach motoryzacyjnych w Paryżu. </span></p>
<p style="text-align: justify;"><br />
<b>Targi</b>, które odbywać się będą od 2 do 17 października w stolicy Francji, będą okazją do zaprezentowania <b>jednośladów</b> wyprodukowanych przez marki, kojarzące się dotychczas wyłącznie z <b>samochodami</b>. O tym, że <a href="http://www.motogen.pl/aktualnosci/zeswiata/skuter-smart-wcale-nie-tak-daleka-przyszlosc,art280.html"><b><strong>Mercedes</strong></b> wpadł na pomysł <b>skutera elektrycznego</b>, pisaliśmy Wam całkiem niedawno</a>. Oprócz <b>jednośladów</b> producent zapowiadał sieć stacji ładowań, dzięki którym nie trzeba byłoby odstawiać <b>skutera </b>do domu na czas ładowania akumulatora. Jak przedstawi się to w praktyce, dowiemy się już wkrótce w Paryżu. Na razie na dorocznym spotkaniu właścicieli <b>samochodów <strong>Smart</strong> </b>zorganizowano konkurs na najlepszą nazwę dla nowego miejskiego pojazdu. Padły propozycje takie, jak <b>Smartronic</b>, <b><strong>Smart</strong> Ego</b>, <b>Trotti</b>, <b>135 <strong>Smart</strong></b> czy <b>Move-e</b>. Którą wybrano? Okaże się podczas premiery. Innym producentem, który przedstawi swoją <b>wersję koncepcyjną ekologicznego skutera</b>, będzie <b><strong>BMW</strong></b>. Miejski <b>jednoślad </b>z akumulatorem umieszczonym pod siedzeniem, nawiązuje stylistycznie do klasycznej linii <b>samochodów <strong>MINI</strong></b>, które obecnie produkowane są w Bawarii. Na razie wiadomo, że<b> <strong>skuter</strong></b> zostanie zaprezentowany w Paryżu w dwóch lub trzech wersjach.</p>
<p style="text-align: justify;"><br />
Jeśli początkowo można było uznać <b>elektryczne jednoślady </b>za wytwór fantazji projektanta ze zbyt dużą ilością wolnego czasu, teraz można śmiało powiedzieć, że jest to jedna z najprężniej rozwijających się gałęzi <b>motoryzacji</b> i najprawdopodobniej tak już pozostanie. Czyżbyśmy mieli doczekać czasów, w których każdy szanujący się producent będzie miał w ofercie <b>e-<strong>skuter</strong></b>?</p>
Iza Prochal