Dziesiąta nagroda za najwyższy standard obsługi klienta dla Auto -Boss
Firma Auto-Boss, wielooddziałowy diler Ford z województwa śląskiego, jest pierwszą w Polsce i jedną z nielicznych w Europie, która po raz dziesiąty w swej historii została uhonorowana wyróżnieniem „The Chairman’s Award”. Nagroda jest potwierdzeniem najwyższej jakości obsługi klienta. Wyróżnienie jest przyznawane na podstawie opinii klientów wszystkich salonów marki Ford.
<strong>Firma Auto-Boss, wielooddziałowy diler Ford z województwa śląskiego, jest pierwszą w Polsce i jedną z nielicznych w Europie, która po raz dziesiąty w swej historii została uhonorowana wyróżnieniem „The Chairman’s Award". Nagroda jest potwierdzeniem najwyższej jakości obsługi klienta. Wyróżnienie jest przyznawane na podstawie opinii klientów wszystkich salonów marki Ford.</strong><br/>
<p class="maintext">Nagroda „The Chairman´s Award" przyznawana jest na podstawie opinii klientów zebranych w anonimowych badaniach ankietowych prowadzonych wśród wszystkich klientów autoryzowanych stacji dilerskich Forda w Europie. W ankietach składających się z 24 pytań badany jest poziom satysfakcji klienta z obsługi w procesie sprzedaży pojazdu w salonie, jak i naprawy pojazdu w serwisie. Badanie pozwala ocenić również subiektywne odczucia klienta, takie jak stopień ważności spraw klienta dla personelu salonu, czas jaki poświęcają sprzedawcy na omówienie oferty oraz przedstawienie propozycji. </p>
<p class="maintext">- Dziesiąta nagroda „The Chairman´s Award" to szczególne wyróżnienie dla naszej firmy. Tym bardziej znaczące, że nagroda ta przyznawana jest Auto-Boss rok po roku od 1997 roku - podkreśla Andrzej Karwala, właściciel firmy Auto-Boss - Nagroda „The Chairman´s Award" utwierdza nas w przekonaniu, że klienci doceniają w Auto-Boss nie tylko atrakcyjne warunki cenowe, ale również odpowiedni poziom obsługi w salonie sprzedaży i serwisie - dodaje Karwala. </p>